تلویزیون هوشمند

تلویزیون آنر اسمارت اسکرین ظاهرا یک دوربین هم خواهد داشت

کمپانی Honor در حال ورود به بازار تلویزیون هاست؛ اما محصول خود را به جای TV، یک نمایشگر هوشمند می‌خواند و قابلیت‌های آن را بسیار بیشتر از پخش برنامه‌ها می‌داند. حالا تازه‌ترین ویژگی منتسب به آنر اسمارت اسکرین (Smart Screen)، وجود یک دوربین در آن است.

اخیرا برند زیرمجموعه هواوی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی، جزئیاتی را از تلویزیون آنر اسمارت اسکرین فاش ساخت. ژائو مینگ رئیس کمپانی چینی، این محصول را تلویزیونی از آینده توصیف کرد که نه تنها می‌تواند مخاطبان را سرگرم کند؛ بلکه قادر به ایفای نقش به عنوان یک مرکز اطلاعات، هاب کنترل و بیشتر از این‌هاست.

آنر اسمارت اسکرین

حالا یک رسانه چینی گزارش کرده که از طریق منبعی قابل اعتماد، به وجود یک دوربین در اسمارت اسکرین پی برده است. البته این موضوع چندان هم غافلگیر کننده نبود؛ زیرا درباره دستگاهی با کاربری چندگانه صحبت می‌کنیم که به عنوان یک هاب ارتباطی عمل خواهد کرد. قطعا این دوربین در تماس‌های تصویری به کار خواهد آمد؛ اما شاید کاربردهای جذاب دیگری هم داشته باشد.

با تمام این اوصاف، هنوز تاریخی برای فروش تلویزیون هوشمند اسمارت اسکرین اعلام نشده و کمپانی سازنده، تنها به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن در هند اشاره کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک دوربین جهت جاسوسی و نقض حریم خصوصی کاربران بهترین گزینه برای هواوی هس، اینا تو بخش تلویزیون هم گند می‌زنند آخرش!