تبلت گلکسی بوک اس از Bluetooth SIG‌ تاییدیه گرفت

تبلت گلکسی بوک اس از Bluetooth SIG‌ تاییدیه گرفت

یک تبلت ویندوزی از سوی سامسونگ موفق به کسب تاییدیه بلوتوث اس آی جی شد. این تبلت با نام گلکسی بوک اس (Samsung Galaxy Book S) یا گلکسی بوک اسپیس به زودی معرفی می‌شود.

هفته‌ی گذشته یک دیوایس مرموز به نام سامسونگ گلکسی بوک اسپیس در سایت امتیازگیری Geekbench‌ رویت شد. به جز این که این تبلت از سیستم عامل ویندوز، 8 گیگ رم و یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.84 گیگاهرتزی بهره می‌برد، ما هیچ نشانه‌ی دیگری از آن را مشاهده نکرده‌ایم. حالا به نظر می‌رسد این دیوایس موفق به کسب تاییدیه از سوی Bluetooth SIG اما این‌بار با نام گلکسی بوک اس شده است.

جزئیات تبلت گلکسی بوک اس

این دیوایس با شماره مدل SM-W767 و نام گلکسی بوک اسپیس در گیک‌بنچ رویت شده بود. هرچند مشخص نیست نام نهایی آن گلکسی بوک اس یا بوک اسپیس است و اینکه در زیرمجموعه‌ی دیوایس‌های خانواده‌های گلکسی بوک عرضه خواهد شد یا خیر، اما به نظر می‌رسد «اس» در انتهای نام آن مربوط به همان عبارت «اسپیس» است.

اطلاعات دقیقی از تبلت گلکسی بوک اس در دست نیست،‌ اما می‌تواند رقیبی از سوی سامسونگ برای سرفیس بوک پرو 2 مایکروسافت باشد. ما هیچ نشانه‌ای از زمان معرفی این محصول نداریم؛ البته اگر در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 معرفی شود هم نباید چندان متعجب شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*