تاریخ فروش گلکسی فولد

سامسونگ تاریخ فروش گوشی گلکسی فولد را اعلام کرد؛ منتظر چه تغییراتی باشیم؟

سامسنگ سرانجام تاریخ فروش گوشی گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) را تایید کرد. این شرکت کره‌ای همچنین جزئیاتی از تغییرات اعمال شده در نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی گوشی منعطف خودش را نیز در اختیار ما قرار داده است.

کمپانی سامسونگ در آینده‌ای بسیار نزدیک قصد دارد فروش گوشی گلکسی فولد خود را آغاز کند. این شرکت خبر از بازطراحی کامل و آماده‌ی تجاری سازی گوشی منعطف خود داده است و حالا ما اطلاعات کمی از زمان عرضه‌ی آن را نیز به دست آورده‌ایم.

پیش فروش گلکسی فولد اوایل سال 2019 میلادی آغاز شده بود٬ اما پس از مشکلاتی که در نسخه‌های اولیه‌ی این دیوایس وجود داشت این دوره خیلی زود به اتمام رسید و نسخه‌های در دست کاربران نیز جمع آوری شد. زمانی که این شرکت کره‌ای نسخه‌های اولیه‌ی این دیوایس را برای خریداران ارسال کرده بود٬ آن‌ها لایه‌ی محافظی که بسیار شبیه به محافظ جانبی نمایشگر بود را از روی آن کنده بودند٬ اما مشخص شد که آن جزوی از خود نمایشگر بوده و سامسونگ نتوانسته به خوبی آن را روی قاب جای دهد. البته کاربران با مشکلات دیگری نظیر فعالیت بد لولاها نیز دست و پنجه نرم می‌کردند.

تغییرات در نسخه‌ی بازطراحی شده

سامسونگ ادعا می‌کند حالا در بالا و پایین لولاها سرپوش‌های محافظتی جدیدی قرار داده است که باعث مستحکم‌تر شدن دیوایس شده است. در نسخه نهایی گلکسی فولد همچنین دیگر گرد و غبار و اجسام کوچک روزنه‌ای برای ورود به داخل گوشی را نخواهند یافت. مسئله‌ی دیگری که موجب نارضایتی بسیاری از ما شده بود٬ فاصله‌ی بین دو سمت پشت و جلوی گوشی در حالت بسته بود. سامسونگ می‌گوید که این فاصله حالا کاهش یافته است. ما بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم این نسخه واقعا چه تغییراتی کرده است.

تاریخ فروش گلکسی فولد

سازنده می‌گوید این نسخه‌ی بازطراحی شده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های بهینه شده‌ی بیشتری برای تجربه کاربری منحصر به فرد منعطف برخوردار است٬ اما نامی از آن‌ها نبرده است. ما انتظار داریم این گوشی با قیمت 1,999 یورو عرضه شود. اگر به خرید این گوشی علاقه‌مندید٬ خودتان را برای عرضه‌ی آن در ماه سپتامبر آماده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب این سامسونگ هم با ندونم کاری هاش مسخره خاص و عام شده.احتمالا برج 6هم که برسه باز هم به تاخیر میندازه و میگه 6ماه بعد عرضه میکنم خوب این چه کاریه یه دفعه بگو سال 2020عرضه میکنم خلاص
    دیگه چرا امروز و فردا
    میکنی!از قدیم گفتن*خود کرده را تدبیر نیست*