گلکسی A80

بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی A80

سامسونگ گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) گوشی جدیدی است که از مشخصات خوب و دوربین سلفی پاپ آپ و چرخان بهره می‌برد. در ادامه، ویدیوی بررسی گلکسی A80 را در گجت نیوز مشاهده می‌کنید.

امروزه کاربران علاقه دارند گوشی هوشمندی داشته باشند که یک نمایشگر بزرگ را در بدنه‌ای کوچک جا بدهد. به همین دلیل سازندگان گوشی های هوشمند در حال عرضه گوشی‌هایی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه هستند و اکنون معمولا بیش از 80 درصد پنل جلویی گوشی‌ها به صفحه نمایش اختصاص پیدا کرده است. اما یکی از چالش‌های طراحی گوشی های امروزی، محل قرارگیری دوربین سلفی است و شرکت‌های مختلف ناچ یا بریدگی‌ای را در بالای صفحه نمایش طراحی می‌کردند که دوربین سلفی درون آن قرار می‌گرفت.

اما حالا سبک طراحی جدیدی ترند شده و آن هم استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ یا چرخان است که با استفاده از این روش دیگر نیازی به طراحی ناچ‌مانند هم نیست و نمایشگر کاملا بدون حاشیه و تمام صفحه را در گوشی مشاهده خواهیم کرد. یکی از این گوشی‌ها، سامسونگ گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) است که دوربین سلفی آن در پنل جلویی دستگاه دیده نمی‌شود و به جای آن دوربین اصلی به صورت کشویی از بالای گوشی بیرون می‌آید و می‌چرخد و نقش دوربین سلفی را برای شما ایفا می‌کند.

سامسونگ گلکسی A80 دارای بدنه‌ای از جنس شیشه و فلزی است و از مشخصات و ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، رابط کاربری وان یو آی، تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 730، پردازنده 8 هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی آدرنو 618، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت، 8 گیگابایت رم، دوربین دوگانه 48+8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF، دوربین سلفی از نوع ماژول مجهز به موتور برای چرخش دوربین اصلی، باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 25 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

اکنون در گجت تی وی می‌توانید ویدیوی بررسی گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 را مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی گلکسی A80 سامسونگ