ویوو نکس

انتشار تصویری از گلس نمایشگر ویوو نکس 3 ؛ گوشی تمام صفحه دیگری در راه است

اگر گوشی ویوو نکس را به یاد داشته باشید، می‌دانید طراحی نوآورانه‌ای داشت و با پنل تمام صفحه و دوربین پاپ آپ خود شناخته می‌شد. حالا یک افشاگر مورد اعتماد، تصویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند گلس نمایشگر ویوو نکس 3 (vivo NEX 3) است.

طبق توییت Ice Universe، این عکس را باید متعلق به نمایشگر ویوو نکس 3 بدانیم و ظاهرا نام عضو جدید خانواده، نکس 2 نیست؛ احتمالا به این علت که دومین گوشی از این سری، ویوو نکس دوال دیسپلی (vivo NEX Dual Display) بود.

گلکس نمایشگر ویوو نکس 3

به هر حال در تصویر، انحنای گلس کاملا به چشم می‌آید و شاید این بیشترین خمیدگی در نمایشگر یک گوشی تا به امروز باشد. چه بسا نسل جدید گوشی های تمام صفحه، چنین انحنای شدیدی داشته باشند تا حاشیه‌های کناری از نظرها پنهان شود.

این افشاگر همچنین می‌گوید که نمایشگر ویوو نکس ۳ فاقد هرگونه شکاف، بریدگی یا حفره‌ برای میزبانی از دوربین سلفی و سایر سنسورها خواهد بود. او حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش را نیز، بسیار باریک توصیف کرده است.

اخیرا از طریق رگولاتوری چین (3C)، اطلاعاتی درباره شارژر ویوو NEX 3 هم منتشر شده بود و شمار شایعات مربوط به آن در حال افزایش است؛ پس می‌توان انتظار رونمایی از گوشی جدید ویوو را در آینده نزدیک داشت.