گوشی ویوو وی 17

گوشی ویوو وی 17 با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ معرفی خواهد شد

اینطور که پیداست، گوشی ویوو وی 17 در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد این دستگاه مجهز به دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ است.

اطلاعات جدید منتشرشده نشان می‌دهد که شرکت ویوو در حال کار بر روی گوشی های جدید سری ویوو وی 17 بوده و احتمالا قبل از فستیوال دیوالی (Diwali) در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست، گوشی Vivo V17 Neo که در لیست گوگل پلی کنسول مشاهده شده است هم امکان دارد متعلق به سری ویوو وی 17 باشد.

گوشی ویوو وی 17 (Vivo V17)

بر اساس گزارش‌های منتشرشده از 91mobiles، گوشی Vivo V17 را می‌توان نخستین گوشی هوشمندی دانست که با ماژول دوربین سلفی پاپ آپ و دو سنسور درون آن عرضه می‌شود؛ همچنین مجهز به چهار سنسور دوربین در بخش عقب است. توجه داشته باشید که نمی‌توان منابع خبر را مورد تایید قرار داد و هنوز اطلاعاتی از مشخصات ویوو وی 17 در دسترس قرار نگرفته است.

ویوو وی 17

از آن جایی که دیوالی، یک جشنواره محبوب در هندوستان است، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از این فرصت برای معرفی محصولات جدید استفاده می‌کنند. اینطور که پیداست، ویوو در هندوستان سعی دارد معرفی گوشی Vivo V17 را در طول جشنواره انجام دهد. این احتمال وجود دارد که گوشی Vivo V17 Pro هم با Vivo V17 معرفی شود.

گوشی ویوو وی 17 نئو (Vivo V17 Neo)

اینطور که پیداست، یک گوشی هوشمند با نام Vivo V17 و شماره مدل 1907N در لیست گوگل قرار دارد؛ به نظر می‌رسد که این دستگاه مربوط به سری جدید محصولات شرکت ویوو برای کشور هند باشد. این لیست گوگل نشان می‌دهد که گوشی جدید ویوو مجهز به ناچ قطره آب و نمایشگری با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن 1080×2340 پیکسل خواهد بود. احتمالا تراشه مدیاتک هلیو پی 65 (در لیست با مدل MT6768 قرار دارد) که در گوشی ویوو اس 1 قرار داشت هم قدرت Vivo V17 Neo را تامین می‌کند.

ویوو وی 17

بر اساس اطلاعات موجود، ویوو 17 نئو دارای سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری FunTouch UI است؛ همچنین این دستگاه مجهز به 4 گیگابایت رم خواهد بود. هیچ اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری، مشخصات دوربین و قیمت‌گذاری گوشی های Vivo V17 و V17 Neo در دسترس قرار ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا وقتی دیگه قیمتش معلوم نیست نظر دادن در بارش مشکل ولی درکل دوربین خوبی داره

  2. ویوو همیشه طرح هاش عجیب غریبه

  3. دوتاش چجوری توی اون یه ذره جا میشع