گوشی های میت 30

پیکربندی دوربین گوشی های میت 30 می‌تواند متفاوت از هر گوشی دیگری باشد

یک افشاگر ادعا می‌کند که پیکربندی دوربین گوشی های میت 30 هواوی (Huawei Mate 30)‌ متفاوت از هر گوشی دیگری خواهد بود. وی می‌گوید که دو دوربین اصلی در پشت این گوشی‌ها حضور خواهد داشت.

گوشی های پرچمدار سری میت هواوی همیشه در نیمه‌ی دوم سال عرضه می‌شوند. ما انتظار نوآوری‌های مختلفی را در این گوشی‌ها داریم، اما اغلب آن‌ها همچنان نامشخص هستند. اما بر اساس آخرین پیش‌بینی انجام شده، گوشی های میت 30 ممکن است از دو دوربین اصلی پشتی بهره‌مند باشند.

جزئیات دوربین گوشی های میت 30

اطلاعاتی که توسط یک افشاگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده نشان می‌دهد که این نسل از ساختار فناوری سطح بالای پریسکوپی شکل بهره نمی‌برند. با این حال وی معتقد است که گوشی های خانواده Mate 30 هواوی می‌توانند از دو دوربین اصلی در قاب پشتی خود استفاده کنند. سنسور Sony IMX600 که با همکاری دو شرکت سونی و هواوی سفارشی شده در قاب پشتی این گوشی قرار دارد. این سنسور 40 مگاپیکسلی دارای دیافراگم‌های 1/1.7 و 1/1.5‌ اینچی خواهد بود.

گوشی های میت 30

با توجه به گزارش‌های قبلی، گوشی های سری Mate 30 هواوی شامل دو نسخه‌ی معمولی و پرو خواهند بود. هر دو از طراحی تمام صفحه بهره می‌برند و یک بریدگی در بالای نمایشگر آن‌ها قرار دارد که از دوربین سلفی و دیگر سنسورها میزبانی می‌کند. نسل جدید تراشه‌ی 7 نانومتری کایرین 985 با بهره‌گیری از فناوری پردازش لیتوگرافی EUV و پکیج پردازش FC-PoP در قلب تپنده‌ی آن‌ها حضور خواهد داشت. این تراشه 4G است، اما می‌تواند با یک مودم 5G مدرن شبیه آنچه در اسنپدراگون 855 کوالکام حضور دارد همراه شود. ظرفیت باتری نسخه‌ی پرو این خانواده 4200 میلی‌آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع 55 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر این‌ها تنها اطلاعاتیست که از گوشی های هواوی میت 30 به دست آورده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این گوشی های چینی هیچ کیفیتی ندارن اشغال بدرد نخور هستن ارسلان چرت نگو اینا بنجل بدرد نخورن

  2. اصلا خیلی عجیب و غریب هستش

  3. همیشه توی همه چی تکه هواوی

  4. طراحی جالبی داره و البته زیبا هم هست