بلک شارک 2 پرو

تجهیز گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس تایید شد + ویدیو

تیزر تبلیغاتی گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو (Black Shark 2 Pro) منتشر شده که می‌تواند اطلاعات خوبی از آن نظیر تجهیز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس را تایید کند.

گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو قرار است 30 جولای (8 مرداد ماه) معرفی شد. این دیوایس روز گذشته با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس در سایت امتیازگیری آنتوتو رویت شده بود و حالا سازنده رسما تایید کرده است که این گوشی گیمینگ به آخرین تراشه‌ی موبایلی شرکت کوالکام مجهز خواهد بود.

ویدیو کلیپ زیر چهره‌ی واضحی از گوشی گیمینگ جدید بلک شارک را به ما نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که طراحی قاب جلویی آن مشابه نسخه‌ی معمولی آن خواهد بود. بنابراین نباید انتظار تغییرات گسترده‌ای در طراحی مدل پرو داشته باشید.

تیزر تبلیغاتی گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو

 

سازنده در این کلیپ هیچ اشاره‌ای به جزئیات فنی گوشی جدید خود نکرده است، اما بر اساس آنچه در سایت آنتوتو قرار گرفته، نسخه پرو گوشی بلک شارک 2 از اندروید پای، 12 گیگ رم و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. یک نمایشگر فول اچ دی پلاس نیز در جلوی قاب گوشی قرار دارد، اما اشاره‌ای به ابعاد آن نشده است. ما همچنین هنوز هیچ اطلاعی از قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی مخصوص بازی نداریم.