گلکسی نوت 10 پلاس

صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پلاس در حال ثبت رکورد جدید!

گوشی های سری گلکسی نوت 10 – Galaxy Note 10 در آینده نزدیک معرفی خواهند شد. اینطور که پیداست، صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پلاس – Galaxy Note 10 Plus رکوردهای جدیدی را در زمینه صفحه نمایش ثبت خواهد کرد.

گوشی های سری سامسونگ گلکسی نوت 10 در کمتر از دو هفته آینده معرفی خواهند شد و هم اکنون اطلاعات هیجان‌انگیز جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس توسط Ice Universe در توییتر منتشر شده است. بر اساس رندرهای ساخته‌شده توسط Ishan Argawal، صفحه نمایش Infinity-O گلکسی نوت 10 پلاس، چیزی در حدود 92.5 درصد بدنه گوشی را پوشش خواهد داد؛ این در حالی‌ست که نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در گوشی های هواوی پی 30 پرو و وان پلاس 7 پرو به ترتیب 88.5 و 88.4 درصد است. اینطور که پیداست، غول تکنولوژی کره جنوبی برای دستیابی به این رکورد در طراحی از حفره روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری سنسور سلفی و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون نمایشگر استفاده کرده است. بررسی‌های ما نشان می‌دهد که گوشی های کهکشانی جدید سامسونگ دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه 91 درصد خواهد بود.

حاشیه‌های کناری گلکسی نوت 10 پلاس در حدود 1.5 میلی‌متر ضخامت دارد؛ همچنین حاشیه‌های بالا و پایین دستگاه به ترتیب 2 و 3.7 میلی‌متر است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، انتظار می‌رود که نوت 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.8 اینچ 1440p QHD+ باشد. به نظر می‌رسد این دستگاه در ایالات متحده آمریکا دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس بوده و در سایر نقاط جهان با تراشه اگزینوس 9825 همراه خواهد بود. بد نیست بدانید که Galaxy Note 10+ با 12 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت معرفی خواهد شد.

گلکسی نوت 10 پلاس

گوشی گلکسی نوت 10 پلاس دارای چهار سنسور در بخش عقب بوده که شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسل، سنسور 12 مگاپیکسل تله فوتو، سنسور 16 مگاپیکسل واید و سنسور ToF می‌شود؛ سنسور ToF را می‌توان یک نوع دوربین دانست که فاصله موضوع را بر پایه سرعت مشخص نور برای هر نقطه از تصویر مشخص می‌کند. داده‌های جمع‌آوری شده را می‌توان برای ساخت نقشه‌های سه بعدی به منظور تشخیص دقیق صورت و بهبود اثرات بوکه بر روی پرتره به کارگیری کرد. بر اساس اطلاعات موجود، این دستگاه مجهز به باتری 4300 میلی‌آمپری بوده و از فناوری شارژ سریع 45 وات و شارژ وایرلس 20 وات هم پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این دستگاه در تنوع رنگ مشکی، سفید و گرادیانت کریستال عرضه خواهد شد.

بسیاری از طرفداران سامسونگ نسبت به ناپدید شدن دکمه اختصاصی Bixby هیجان‌زده شدند، اما این بدان معنا نیست که قابلیت Bixby از بین رفته است. هم اکنون و در گوشی های جدید سامسونگ، کاربران می‌توانند این ویژگی را با فشردن دکمه پاور دستگاه فعال کنند. یکی از قابلیت‌هایی که در گلکسی نوت 10 پلاس در دسترس قرار دارد، اما در نسخه معمولی آن وجود ندارد را می‌توان خشاب کارت حافظه جانبی دانست. احتمالا دلیل پشتیبانی کردن گوشی پیشرفته نوت 10 پلاس از کارت حافظه جانبی، توجیهی برای قیمت بالای آن است. بد نیست بدانید که اکثر کاربران نمی‌توانند حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت نوت 10 را با تصاویر، فایل‌های ویدیویی، برنامه و محتوای رسانه‌ای به پایان برسانند.

گلکسی نوت 10 پلاس

در سال جاری، قلم گوشی های جدید سری نوت سامسونگ دارای ویژگی‌های جدیدی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های قلم نوت 10 را می‌توان صداهایی دانست که هنگام کار بر روی صفحه نمایش شنیده خواهد شد؛ امکان غیرفعال کردن این قابلیت هم وجود دارد. اطلاعات جدید منتشرشده نشان می‌دهند که قلم اس پن گلکسی نوت 10 زمانی که بر روی دستگاه قرار ندارد، قابلیت‌های دستوری بالایی خواهد داشت، همچنین یکی از مدیران اجرایی غول تکنولوژی کره جنوبی هم اظهار داشت که قلم جدید نوت 10 دارای عملکرد بهتری خواهد بود.

در حال حاضر شرکت سامسونگ قصد دارد کار رزرو سری جدید نوت 10 را آغاز کند و کسانی که قصد رزرو دارند، باید تا 72 ساعت تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند و در غیر این صورت، رزرو لغو خواهد شد. اینطور که پیداست، تاریخ عرضه قطعی پرچمدار جدید سامسونگ، 23 آگوست (1 شهریور) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا همیشه با معرفی یک گوشی سامسونگ،همه چیز دوباره از نو تعریف میشه
    این یعنی قدرت و تکنولوژی ارباب

  2. نسبت صفحه نمایش به بدنه اوپو فایند ایکس که یه سال پیش معرفی شد 93.8 بود