هدفون گلکسی بادز

رنگ نقره‌ای هدفون گلکسی بادز سامسونگ برای عرضه در کنار نوت 10 معرفی شد

تصاویری از رنگ نقره‌ای هدفون گلکسی بادز سامسونگ (Samsung Galaxy Buds) منتشر شده که به نظر می‌رسد قرار است همراه گلکسی نوت 10 پلاس همرنگ خود معرفی شود.

اگر اخبار مربوط به گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ را طی هفته‌های گذشته دنبال کرده باشید، ما به یک نسخه‌ی نقره‌ای رنگ از گلکسی نوت 10 پلاس اشاره کرده بودیم. و چی بهتر از این که شما همراه گوشی خود، یک جفت هدفون بیسیم هم رنگ با آن را نیز داشته باشید. به تازگی رنگ نقره‌ای هدفون گلکسی بادز در سایت سامسونگ دیده شده است. افکت رنگی این هدفون، می‌توانید دقیقا همان چیزی باشد که ما انتظار داریم در نسخه‌ی “Aura Glow” نوت 10 ببینیم.

به جز رنگ، همه چیز نسخه‌ی نقره‌ای هدفون گلکسی بادز بی‌تغییر مانده است

به جز رنگ، این هدفون تفاوتی نسخه‌های دیگری هدفون گلکسی بادز نخواهد داشت.  قیمت آن نیز همان 150 یورو خواهد بود و حتی شماره مدل آن نیز با سایر نسخه‌ها یکسان است. البته این بدان معنا نیست که سامسونگ پشت پرده هیچ تلاشی برای بهبود عملکرد هدفون بیسیم خود نمی‌کند، یک به‌روزرسانی روز گذشته برای این دیوایس منتشر شد که برخی از ایرادهای آن را برطرف می‌کند.

هدفون گلکسی بادز

خوشبختانه اگر شما تمایلی به استفاده از هدفون‌های بیسیم ندارد و نمی‌خواهید آن‌ها را به گوشی خود وصل کنید، خبر خوب اینکه یک جفت هدفون سیمی با برند AKG در جعبه‌ی گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 قرار خواهد داشت که می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. به نظر می‌رسد این هدفون از کاهش دهنده‌ی نویز و یک درگاه USB Type-C برخوردار است. همانطور که مطلع هستید سامسونگ قصد دارد جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از روی گوشی‌های سری نوت امسال خود حذف کند و باید از درگاه Type-C زیر قاب برای اتصال هدفون استفاده کنید.

اما یکی دیگر از لوازم جانبی که همراه گوشی‌های نوت 10 معرفی می‌شود، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 است. این دیوایس نیز به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده و ما در مطلبی جداگانه به بررسی آن پرداخته‌ایم. در زیر می‌توانید این مطلب را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا رنگ جالبی داره خیلی زیباست