بلک شارک 2 پرو

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد

شیائومی، بلک شارک ۲ را در ماه مارس معرفی کرده بود و حالا مدل ارتقا یافته‌‌ای به نام بلک شارک 2 پرو (Black Shark 2 Pro) از راه رسیده است. این موبایل گیمینگ از وجود باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، حافظه UFS 3.0 و البته چیپست اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد.

بلک شارک 2 پرو نسبت به مدل قبلی، ارتقای حداقلی را تجربه کرده و این شامل تجهیز به تازه‌ترین تراشه کوالکام، حافظه سریع‌تر و طراحی بهبودیافته‌ای می‌شود که به نور RGB در پنل پشتی مزین است. در ادامه مشخصات این گوشی گیمینگ را مرور خواهیم کرد.

شیائومی بلک شارک 2 پرو

مشخصات شیائومی بلک شارک 2 پرو

در جلوی دستگاه، یک صفحه نمایش 6.39 اینچی آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس و اسپیکرهای استریو وجود دارند. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که تاخیر پاسخ‌دهی تاچ را از 43.5 میلی‌ثانیه در بلک شارک 2، به 34.7 میلی‌ثانیه در گوشی جدید رسانده است. این می‌تواند تجربه گیمینگ بهتری را بدون لگ زدن‌های محسوس پدید بیاورد. حسگر اثر انگشت هم مانند مدل پیشین، زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

در زیر بدنه دستگاه، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را داریم که 12 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.0 آن را همراهی می‌کنند. برای اینکه ذهنیت بهتری از قدرت این مجموعه سخت افزاری داشته باشید، بد نیست بدانید که بلک شارک ۲ پرو در بنچمارک آنتوتو 500610 امتیاز را کسب کرده است؛ یعنی بالاترین امتیاز ثبت شده‌ی این پلتفرم تا به امروز!

اسنپدراگون 855 پلاس

از دیگر نکات قابل ذکر باید به سیستم خنک کننده‌ی مایع دستگاه اشاره کنیم که حالا به‌روز شده (liquid cooling 3.0) و متشکل از یک صفحه‌ی در تماس با مایع و لوله‌ای است که کنترل حرارت را به طور بهینه مدیریت می‌کنند.

مجموعه دوربین بلک شارک 2 پرو در پنل پشتی، شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی F/1.75 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی F/2.2 می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 در اختیار کاربران خواهد بود. ظرفیت باتری دستگاه بدون تغییر، 4000mAh باقی مانده و از همان فناوری شارژ سریع 27 وات پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل گوشی هم، ورژن نزدیک به خام اندروید 9 است.

بلک شارک 2 پرو

این محصول از تاریخ یازدهم مرداد با رنگ‌بندی مشکی، نقره‌ای، آبی، نارنجی و بنفش در چین قابل دسترس خواهد بود. البته پیش‌فروش دستگاه از همین امروز آغاز شد. قیمت بلک شارک 2 پرو برای نسخه 128 گیگابایتی، 3000 یوان (معادل 435 دلار) و برای نسخه 256 گیگابایتی، 3500 یوان (حدود 508 دلار) اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با توجه به قیمت روز و قدرت سخت افزاریش باید بگم یک گوشی منحصر به فرد هست ولی هر کسی تاییدش نمیکنه
    نقاط قوتش : قدرت پردازنده بی نظیر + 12 گیگ رم + طراحی فضایی + بلندگوی استریو + قیمت مناسب

    نقاط ضعف : نداشتن 5G درصورتی که به زودی نسل 5 ارتباطی همه گیر میشه + عدم پشتبانی از حافظه جانبی البته شما با 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی به مشکل فضای ذخیره سازی بر نمیخورید + عدم پشتیبانی از اینفرارد که با بسیار کاربردی هست و در دیگر پرچمدار شیائومی یعنی می 9 مشاهده میکنیم . همچنین از اونجا که گوشی گیمینگ هست کمی سنگین هست و زیاد مورد استقبال افراد سن بالاتر یا خانم ها نخواهد بود.

    ولی در یک کلام و در بین رقبای کنونی رتبه اول رو داره از نظر من

  2. شکل فضاییش تو حلقم

  3. طراحی خیلی با حال و جذابی داره ی کم خاصه

  4. قطعا راگ فون2 بهترین گوشی گیمینگ امسال خواهد بود👊