موتور Multi-Turbo ویوو

موتور Multi-Turbo ویوو برای اجرای بهتر بازی‌ها معرفی شد

موتور Multi-Turbo‌ ویوو برای گوشی ویوو نکس (Vivo NEX) منتشر شد. این قابلیت، مجموعه‌ای از تقویت کننده‌های نرم افزاری و سخت افزاری را برای اجرای روان‌تر بازی‌ها شامل می‌شود.

ویوو از موتور Multi-Turbo ، نرم افزار تقویت کننده برای گوشی‌های هوشمند برند خود پرده برداری کرد. این قابلیت نرم افزاری در مسابقات PUBG Mobile Club Open برلین آلمان معرفی شد. ویوو یکی از شرکای صلی PUBG Mobile است و در همین راستا تمام بازیکنان 16 تیم حاضر در بخش فینال مسابقات برلین از یک گوشی ویوو نکس مجهز به «موتور مالتی توربو» و «حالت توربو» استفاده می‌کردند.

موتور Multi-Turbo‌ ویوو

این موتور شامل مجموعه‌ای از تقویت کننده‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارائه‌ی تجربه‌ی گیمینگ بهتر است. این فناوری شامل Game Turbo ، Center Turbo ، Cooling Turbo و AI Turbo مقایسه کرد. اما این فناوری چگونه کار می‌کند؟ Game Turbo به SDK بازی متصل می‌شود تا بهینه‌سازی‌هایی را در هنگام اجرای بازی‌های پرطرفدار (در اینجا بازی PUBG Mobile) انجام دهید.

موتور Multi-Turbo ویوو

در سمتی دیگر Center Turbo پردازنده مرکزی و حافظه‌ی داخلی را برای کار با بازی‌ها به منظور کاهش تاخیر FPS به 78 درصد، اولویت بندی می‌کند. این درحالیست که Cooling Turbo نیز وظیفه‌ی خنک کردن دیوایس را بر عهده دارد و در انتها AI Turbo به تخصیص هوشمندانه‌ی قدرت پردازنده مرکزی/پردازشگر گرافیکی می‌پردازد.

این قابلیت برای تمام دیوایس‌های Vivo NEX که نسخه‌ی FunTouchOS 9 را اجرا می‌کنند، منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بیشتر یمخوره جنبه عکاسی داشته باشه

  2. تا حالا با گوشی بازی نکردم و بنظرم کار احمقانه ایه