هواوی میت 30 پرو

هواوی میت 30 پرو از یک دوربین مربع فوق‌العاده بهره می‌برد

اطلاعاتی از جانب یک منبع تایید نشده در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) از یک دوربین مربع بهره می‌برد و هوآوی در این گوشی خود از حسگرهای به‌روزی استفاده کرده تا دوربین هواوی میت ۳۰ پرو به یکی از نقاط قوت قابل‌توجه آن تبدیل شود.

به زودی هواوی رسما از گوشی‌های خانواده میت 30 رونمایی خواهد کرد، اما تا به امروز اطلاعات چندانی در مورد دوربین این گوشی‌ها در اختیار نداریم، ولی به نظر یک دوربین چهارگانه و مربعی شکل برای پرچمدار جدید هواوی در نظر گرفته شده‌است. همچنین بر اساس برخی از گزارشات قابل اتکا می‌دانیم این گوشی از یک نمایشگر با انحنای زیاد بهره بخواهد برد و بر اساس تصویری که چندی قبل از یک محافظ صفحه نمایش Mate 30 Pro منتشر شد، میزان انحنای صفحه این گوشی حدودا 90 درجه است! گفته می‌شود اندازه نمایشگر هواوی میت 30 پرو برابر 6.7 اینچ خواهد بود که با در نظر گرفتن شیب انحنای کناری آن، در زمان در دست گرفتن گوشی، کف دست به احتمال زیاد کناره‌های پنل اولد را لمس می‌کند. گذشته از این‌ها تصاویر محافظ نمایشگر هواوی میت 30 پرو نشان می‌داد این موبایل احتمالا فاقد دکمه‌های فیزیکی است.

اطلاعاتی جدید از دوربین هواوی میت 30 پرو 

بر اساس جدیدترین شایعات، به نظر هوآوی در پرچمدار جدید خود قید طراحی دایره‌ای برای دوربین پشتی موبایل خود را زده و همانند میت 20 پرو با یک دوربین چهارگانه مربعی شکل مواجه خواهیم شد. همچنین انتظار می‌رود این دوربین برخلاف آیفون 11 و پیکسل 4 که دوربین‌های آن‌ها در بالا سمت راست تعبیه خواهد شد، درست در مرکز بخش پشتی گوشی Huawei Mate 30 Pro قرار بگیرد.

این منابع چینی ادعا می‌کنند دوربین اصلی میت 30 پرو دارای زاویه دید وسیع و 40 مگاپیکسلی است. علاوه‌بر این همانند گوشی هواوی پی 30 پرو یک یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز در این گوشی وجود خواهد داشت که برای زوم و بزرگ‌نمایی به شما کمک می‌کند. یک فلش LED نیز قرار است در وسط دوربین چهارگانه میت 30 پرو باشد تا بخش قابل‌توجه‌ای از پشت این گوشی هوآوی را دوربین آن تشکیل دهد.

هواوی میت 30 پرو

با نگاهی که به تصاویر لو رفته از گلس Mate 30 Pro پرو داشتیم، می‌توان گفت این گوشی از ناچ عریض استفاده می‌کند و سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی میت ۲۰ پرو در میت ۳۰ پرو هم وجود دارد. اما با استناد به برخی منابع چینی، برای کاهش قیمت نهایی گوشی رزولوشن صفحه نمایش در این موبایل یک عقب‌گرد بزرگ نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت و این‌بار به جای کیفیت 3120 در 1440p شاهد رزولوشن 2600 در 1200p هستیم.

نظرات خود پیرامون دوربین این گوشی را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

تصاویر این مطلب مربوط به هواوی میت 20 پرو هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مثل همیشه زیبا و جذاب به امید شکست اقتصاد امریکا

  2. مگه چهارتا دوربنی نداشت؟؟؟

  3. آخه چرا کاهش قیمت ؟؟؟؟
    واقعا تعجب داره