سامسونگ گلکسی تب اس 6

قیمت و زمان عرضه تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 مشخص شد

سامسونگ گلکسی تب اس 6 طی ساعاتی قبل به صورت رسمی معرفی شد و حالا این شرکت کره‌ای جزئیات قیمت و زمان عرضه گلکسی Tab S6 را اعلام کرد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 به صورت رسمی معرفی شد. شرکت کره‌ای سامسونگ که طی ساعاتی قبل از تبلت پرچم‌دار خود با نام Galaxy Tab S6 پرده برداشت، حالا جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه محصول جدید خود را نیز منتشر کرده است. محصول جدید سامسونگ از نسخه جدید چیپست ارتقا پیدا کرده اسنپدراگون بهره می‌برد و از قابلیت‌های مهم دیگر آن نیز می‌توان به نمایشگر امولد و قلم S Pen اشاره کرد. گلکسی Tab S6 لقب پرچمدار را یدک می‌کشد و به همین دلیل باید قیمتی در حد یک پرچمدار را برای آن در نظر داشته باشیم.

قیمت سامسونگ گلکسی تب اس 6 و زمان عرضه

بر اساس اعلام رسمی شرکت سامسونگ مدل پایه یا استاندارد گلکسی Tab S6 از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند این مدل را با قیمت 699 یورو خریداری کنند. مدل 8 گیگابایتی تبلت جدید سامسونگ هم از 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که با پرداخت 779 یورو قابل خریداری خواهد بود. البته مشتریان با پرداخت چنین مبلغی می‌توانند مدل LTE این محصول را خریداری کنند که سامسونگ برای آن 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. شرکت سامسونگ زمان عرضه گلکسی تب اس 6 را از یک ماه آینده یا اواسط شهریور ماه سال جاری اعلام کرده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 6

از آنجایی که شرکت سامسونگ حدود 6 ماه قبل سامسونگ گلکسی تب اس 5 ای را معرفی کرده است، مشتریان می‌توانند مدل وای فای گلکسی Tab S5e را به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی حدود 419 یورو خریداری کنند. گفتنی است مدل اس 5 برای انجام کارهای ساده و مشاهده فیلم بسیار مناسب است.