تریلر فصل دوم سریال مایند هانتر (Mindhunter) را تماشا کنید

فصل دوم سریال مایند هانتر یا شکارچی ذهن (Mindhunter) به زودی پخش خواهد شد و نتفلیکس تریلر تازه‌ای از آن منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

این تریلر جذاب، فضای تاریک و ترسناک فصل دوم سریال مایند هانتر را به تصویر می‌کشد. فصل اول شکارچی ذهن در سال 2017 منتشر شد و توانست بازخوردهای مثبتی از مخاطبان و منتقدان دریافت کند.

در فصل اول بازیگرانی همچون جاناتان گروف، هولت مک ‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو و کاتر اسمیت به ایفای نقش می‌پرداختند و داستان پیرامون دو مامور اف بی آی جریان داشت که قصد دستگیری قاتلان مختلف را دارند.

سریال مایند هانتر

این سریال به دلیل حضور دیوید فینچر در پشت صحنه، نظرات  بسیاری را به سوی خود جلب کرد و با سبک متفاوت و فضاسازی جالب‌اش همراه با یک تیم بازیگری قدرتمند، موفق شد به سریال قابل توجهی تبدیل شود.

در فصل اول، کمرون بریتون نقش قاتل زنجیره‌ای واقعی، اد کمپر را بازی می‌کرد و نقش آفرینی قدرتمندی داشت. در تریلر فصل دوم یک بار دیگر می‌توانید این شخصیت را مشاهده کنید که در اتاق بازجویی به مخاطبان استرس وارد می‌کند. به نظر می‌رسد که در این فصل، شاهد درام تعلیق آمیزتری هستیم. همچنین در این فصل شاهد حضور قاتلان زنجیره‌ای مشهور دیگری خواهیم بود که قهرمانان داستان در تلاش‌اند وارد ذهن آن‌ها شوند. تاریخ پخش فصل دوم مدتی پیش مشخص شد و اولین تیزر تریلر سریال را نیز در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

تریلر فصل دوم سریال مایند هانتر – Mindhunter

در فصل دوم علاوه بر حضور چارلز منسن (قاتل مشهور بازیگر هالیوودی، شرون تیت)، پسر سم، یکی دیگر از قاتلان شناخته شده آمریکایی نیز حضور خواهد داشت. علاوه بر این‌ها گفته می‌شود که به پرونده معروف قتل‌های کودکان در اواخر دهه 70 میلادی در شهر آتلانتا نیز در این فصل پرداخته خواهد شد. مشخص است که فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با حضور کارگردانان بزرگی همچون اندرو دومنیک و کارل فرانکلین، باید منتظر یک فصل جذاب دیگر باشیم.

فصل دوم سریال مایند هانتر در 16 اوت 2019 (25 مرداد 1398) از سرویس نتفلیکس منتشر می‌شود.