نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ

منتظر نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ باشید

نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. Galaxy Watch Under Armour Edition برای رقابت با ساعت هوشمند مخصوص ورزشکاران اپل توسعه یافته است.

سامسونگ در روز دوشنبه پنجم آگوست (چهاردهم مرداد)، ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 را در وب سایتش معرفی خواهد کرد. تا امروز تصور می‌کردیم این ساعت در دو نسخه، با پشتیبانی از بلوتوث به تنهایی و دارای پشتیبانی از سیم‌کارت‌های LTE، به بازار عرضه خواهد شد، اما نسخه سومی نیز وجود دارد؛ نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ با هدف جلب توجه ورزشکاران حرفه‌ای عرضه خواهد شد.

آشنایی با نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ

نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ به طور مستقیم برای رقابت با ساعت هوشمند اپل واچ نایک پلاس (+Apple Watch Nike) و نسخه آدیداس فیت بیت آیکانیک (Fitbit Iconic Adidas Edition) عرضه می‌شود. این ساعت از سیم کارت‌ پشتیبانی نکرده و تنها در یک نسخه بلوتوثی عرضه خواهد شد. MapMyRun به صورت استاندارد درون نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ یکپارچه شده است. برای تشویق ورزشکاران به خرید این ساعت، تا شش ماه بعد از تاریخ خرید، اشتراک رایگان MapMyRun در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ از نظر ظاهری شبیه به مدل بلوتوثی گلکسی واچ اکتیو 2 است. سایر مشخصات فنی این ساعت نیز با مدل یاد شده برابری می‌کنند. بنابر این جذابیت ظاهری آن برای ورزشکاران را باید در بند مشکی و سفید ساعت جستجو کرد. گفتنی است همانند دو مدل دیگر، Galaxy Watch Under Armour Edition نیز از نظر اندازه در دو نسخه 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود.

از استاندارد ECG به طور پیش‌فرض در ساعت جدید پشتیبانی می‌شود. البته به خاطر عدم تایید استاندارد یاد شده توسط FDA، تا پیش از سال 2020 امکان استفاده از آن وجود نداشته و بعدها به وسیله انتشار آپدیت نرم افزاری، قابلیت یاد شده فعال‌سازی خواهد شد. البته قابلیت‌هایی همچون یادآوری ضربان قلب بالا یا پایین، از همان ابتدا در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

نسخه Under Armour گلکسی واچ سامسونگ دارای جدیدترین نسخه سیستم عامل تایزن بوده و از رابط کاربری One UI بهره خواهد برد. امکان استفاده از آن همراه با دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هرچقدر قدرتمنمایی میکنن ولی توی ساعت انصافا اپل هخمیشه جلو بوده