موتورولا وان اکشن

رندرهای جدیدی از گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شد

موتورولا وان اکشن (Motorola One Action) گوشی میان‌رده بعدی این شرکت خواهد بود. به تازگی رندرها و اطلاعات جدیدی درباره گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شده است.

قرار است تعداد گوشی های موتورولا که از اندروید وان قدرت گرفته‌اند، باز هم افزایش پیدا کند؛ گوشی موتورولا وان اکشن محصول بعدی این شرکت زیر مجموعه لنوو بوده و با توجه به افزایش حجم شایعات منتشر شده درباره آن، انتظار داریم به زودی رونمایی شود.

رندرهای تازه منتشر شده از موتورولا وان اکشن شبیه به رندرهای رسمی به نظر می‌رسند. در این تصاویر پنل جلویی گوشی به همراه دو تصویر از پنل پشتی آن قابل رویت است. پیش از این، هر دو نسخه رنگ به تصویر شده در رندرهای جدید را دیده بودیم.

مشخصات فنی موتورولا وان اکشن

بر اساس شایعات و اخبار قبلی، نمایشگر موتورولا وان اکشن دارای اندازه 6.3 اینچ بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. در گوشه بالا و سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای به منظور قرارگیری دوربین سلفی ایجاد شده است. این حفره دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی گوشی را در خود جای می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی سه گانه بوده و از سه سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. در کنار سنسور رنگی اصلی، یک سنسور اولترا واید با میدان دید 117 درجه وجود دارد. نوع سنسور سوم مشخص نیست. تراشه گوشی اگزینوس 9609 بوده و از نظر حافظه در سه نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت بوده و دارای سیستم عامل اندروید 9 پای خواهد بود. البته این سیستم عامل، از پلتفرم اندروید وان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمیدونم چرا قیافش خزه روی هم رفته