گوشی نوکیا 9 پیور ویو

تست مقاومت گوشی نوکیا 9 پیور ویو ؛ پرچمدار نوکیا چقدر مقاوم است؟ (گجت تی وی)

گوشی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 Pureview) در اواخر سال گذشته با 7 دوربین معرفی شد. اما اکنون در گجت تی وی قصد داریم مقاومت پرچمدار نوکیا را بررسی کنیم تا ببینیم این گوشی چقدر در برابر خط و خش و آسیب‌ها مقاوم است؟

در روزهایی که شرکت‌های مختلف گوشی های هوشمند تولیدی خود را با دوربین‌های چندگانه به بازار عرضه می‌کنند، شرکت نوکیا نیز پرچمدار جدید خود را با 7 دوربین روانه بازار کرده است. نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 Pureview) در اسفند سال گذشته معرفی شد. در این گوشی، 5 دوربین اصلی با لنز زایس به شکل دایره‌ای در قاب پشتی قرار گرفته‌اند که شامل سه حسگر 12 مگاپیکسلی تک رنگ و دو حسگر 12 مگاپیکسلی رنگی RGB می‌شوند. فلش و حسگر تشخیص عمق میدان نیز در کنار حسگرهای اصلی تعبیه شده‌اند و در جلو نیز دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی نوکیا 9 پیور ویو علاوه بر ساختار عجیب دوربین خود از چیپست اسنپدراگون 845، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری 3320 میلی‌آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید وان، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 2K بهره می‌برد. اما چیزی که اکنون می‌خواهیم بررسی کنیم، مشخصات و دوربین نوکیا 9 پیور ویو نیست؛ بلکه حالا در گجت نیوز می‌خواهیم مقاومت این گوشی پرچمدار که از گوریلا گلس 5 استفاده می‌کند را در برابر خط و خش بررسی کنیم. همچنین قصد داریم مقاومت نوکیا 9 پیور ویو را در برابر شعله آتش و خم‌خوردگی اندازه‌گیری کنیم. در ادامه ویدیوی تست مقاومت پرچمدار نوکیا را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست مقاومت گوشی نوکیا 9 پیور ویو