گوشی نوکیا 9

کالبدشکافی گوشی نوکیا 9 پیور ویو ؛ در دل پرچمدار نوکیا چه خبر است؟ (گجت تی وی)

گوشی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 Pureview) گوشی پرچمداری با 7 دوربین و مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب است. اما اکنون در گجت تی وی به سراغ بخش‌های درون گوشی رفته‌ایم و پرچمدار نوکیا را کالبدشکافی کرده‌ایم. با گجت تی وی همراه باشید.

نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 Pureview) پرچمدار شرکت مطرح فنلاندی نوکیا است که از دوربین قدرتمند 20 مگاپیکسلی  در جلو و 6 دوربین در پشت به صورت دایره‌ای بهره می‌برد. این گوشی در بخش‌های مختلف سخت افزاری، نرم افزاری و امکانات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل و پوشش گوریلا گلس 5، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم، 5 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز زایس، سیستم عامل اندروید 9 بر پایه اندروید وان، تراشه اسنپدراگون 845، باتری 3320 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 وات و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش از جمله ویژگی‌های نوکیا 9 پیور ویو محسوب می‌شوند.

اما امروز در گجت نیوز قصد داریم گوشی نوکیا 9 پیور ویو را از زاویه دیگری بررسی کنیم. برای این کار، این گوشی را کالبدشکافی کرده‌ایم تا ببینیم در دل پرچمدار نوکیا چه خبر است. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گوشی نوکیا 9 پیور ویو را مشاهده کنید:

ویدیوی کالبدشکافی گوشی نوکیا 9 پیور ویو