سریال سیزده دلیل برای اینکه (13 Reasons Why)

سریال سیزده دلیل برای اینکه (13 Reasons Why) برای فصل چهارم تمدید شد

دقایقی قبل شبکه نت‌فلیکس رسما ساخت فصل چهارم و پایانی سریال سیزده دلیل برای اینکه (13 Reasons Why) را تایید کرد تا بالاخره شاهد پایان ماجرای هانا باشیم.

در حالی که فصل سوم سریال سیزده دلیل برای اینکه پخش نشده، نت‌فلیکس از الان ساخت فصل پایانی این مجموعه جوان‌پسند را تایید کرد. فصل سوم این سریال که در ۱۳ قسمت تولید شد، قرار است در ۲۳ آگوست امسال (۱ شهریور) منتشر شود که به ماجرای گم‌شدن برایس واکر و شرایط سایر شخصیت‌ها پس از اتفاقات دو فصل نخست می‌پردازد.

جزئیات فصل 4 سریال سیزده دلیل برای اینکه

تعداد قسمت‌ها و جزئیات داستانی فصل چهارم سریال 13 Reasons Why مشخص نیست، اما طبیعتا نت‌فلیکس در بخش پایانی این مجموعه خود به سال آخر دبیرستان و فرق‌التحصیلی کلی و دوستانش می‌پردازد. سریال ترتین ریزن وای در سال 2017 توانست به یکی از موفق‌ترین سریال‌ها تبدیل شود که با اقبال مناسبی از سوی منتقدان و بینندگان روبه رو شد، اما فصل دوم این سریال نتوانست آنطور که باید و شاید رضایت بینندگانش را به دست آورد.

ماه گدشته به خاطر فشارهای برخی سازمان‌های حمایت از سلامت نوجوانان، برای پیشگری از خودکشی احتمالی نوجوانان پس از دیدن این سریال، نت‌فلیکس صحنه مربوط به خودکشی هانا بیکر را حذف کرد.

اگر سیزده دلیل برای اینکه را دیده‌اید، نظرات خود پیرمون این مجموعه را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.