بازی هیتمن 3 (Hitman 3) توسط تیم سازنده تایید شد

سازنده مجموعه هیتمن، استودیوی آی او اینتراکتیو در سال‌های اخیر عملکرد سوال برانگیزی داشته اما انتظار می‌رود بازی هیتمن 3 (Hitman 3) بتواند شرایط را بهبود ببخشد.

طبق اعلام استودیوی آی او اینتراکتیو، این شرکت در حال توسعه بازی هیتمن 3 و همچنین یک عنوان کاملا جدید است که به زودی معرفی خواهد شد.

آی او اینتراکتیو ساخت مجموعه هیتمن را از دهه 90 آغاز کرد. در سال 2016، شاهد بازسازی این مجموعه با فرمت اپیزودیک بودیم. حرکتی ریسکی که در نهایت جواب داد و باعث شد هیتمن یک بار دیگر پرطرفدار ظاهر شود و نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را دریافت کند اما در نهایت با فروش بالایی همراه نبود. هیتمن 2 با اینکه به صورت هفتگی عرضه نشد اما باز هم حالت اپیزودیک داشت و به بازیکنان اجازه می‌داد که هر مرحله را بدون نظم مشخص، بارها تجربه کنند و بتوانند تمامی مسیرهای مختلف تکمیل ماموریت‌ها را باز کنند.

بازی هیتمن 3 (Hitman 3) را یک استودیوی تازه تاسیس تولید می‌کند

طرفداران به زودی می‌توانند منتظر چیزهای جذاب‌تری از هیتمن باشند. اخیرا مستندی پیرامون این مجموعه و استودیوی سازنده منتشر شده است و آی او اینتراکتیو در این مستند اعلام کرد یک استودیوی جدید افتتاح کرده که قرار است به ساخت بازی هیتمن 3 بپردازد.

بازی هیتمن 3

بر اساس این مستند، استودیوی تازه تاسیس آی او اینتراکتیو در کشور سوئد قرار دارد و ساخت قسمت سوم هیتمن را بر عهده خواهد داشت. در مقابل، استودیوی اصلی، تمرکز خود را بر روی یک بازی کاملا جدید قرار داده است. آخرین بار، با مجموعه موفق کین و لنچ (Kane & Lynch) بود که این استودیو از سری هیتمن فاصله گرفت.

آی او اینتراکتیو به عنوان یک استودیوی مستقل آغاز به کار کرد و در سال 2004 توسط شرکت آیدوس (Eidos) خریداری شد. چند سال بعد، آیدوس به زیرمجموعه شرکت اسکوئر انیکس تبدیل شد و برای چند سال دیگر هم از آی او پشتیبانی کرد. در سال 2017 پس از اینکه نسخه بازسازی هیتمن نتوانست به موفقیت تجاری مورد انتظار اسکوئر انیکس دست پیدا کند، آن‌ها تصمیم به فروش این استودیو گرفتند. اتفاقی که آی او و مجموعه هیتمن را در معرض خطر قرار داد. در حالی که اوضاع برای این استودیو به خوبی پیش نمی‌رفت و حتی ممکن بود که بازیکنان شاهد فروپاشی این استودیو باشند، آی او مستقل شد و توانست امتیاز فرانچایز هیتمن را دریافت کند. آن‌ها در ادامه با شرکت برادران وارنر قرارداد بستند و وارنر در تولید هیتمن 2 به آن‌ها کمک کرد.

اینکه آی او یک بار دیگر از زیر خاکستر ظهور کرده و در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته است، قطعا باعث خوشحالی طرفداران بازی‌های ویدئویی است. به زودی جزئیات بیشتری از بازی هیتمن 3 منتشر می‌شود، عنوانی که احتمالا در آن شاهد نوآوری و اتفاقات هیجان انگیز تازه‌ای خواهیم بود.