شرکت EA در حال ساخت بازی برای پلی استیشن 5 است

در حالی که نسل کنونی کنسول‌ها هنوز به پایان نرسیده، شرکت EA در حال توسعه و تولید بازی‌های مختلف برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت است.

کنسول‌های جدید احتمالا تا سال آتی میلادی عرضه خواهند شد و شرکت EA از هم‌اکنون تمرکز خود را بر روی تولید بازی برای نسل بعدی قرار داده است. نسلی که قرار است بالاترین گرافیک و پایین‌ترین سرعت بارگذاری تاریخ را داشته باشد.

ما هنوز جزئیات کاملی از کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت در دست نداریم اما هر هفته اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها منتشر می‌شود.

یکی از اعضای ارشد EA، بلیک یورگنسن اخیرا در مورد نسل بعدی کنسول‌ها به گفتگو پرداخته و همچنین تایید کرده که شرکت آن‌ها در این زمینه بسیار فعال بوده است. به گفته او، EA برای ورود کنسول‌های جدید بسیار هیجان زده است و آن‌ها برای تولید بازی‌ کاملا آماده خواهند بود. او همچنین اضافه کرد که استودیوهای این شرکت مدتی است که در حال کار بر روی بازی‌های نسل جدید هستند.

این در حالی است که یورگنسن در کنفرانس فصل بهار اعلام کرده بود که EA هنوز در مرحله آزمون و خطا قرار دارد و در واقع در مرحله بررسی و اکتشاف است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد که آن‌ها توسعه و پیش تولید بازی برای نسل بعدی را به تازگی آغاز کرده‌اند.

شرکت EA

همچنین با توجه به گفته‌های یورگنسن، می‌توان حدس زد که احتمالا پس از انتشار نسخه سال آینده بازی Madden، باید منتظر کنسول پلی استیشن 5 باشیم. با اینکه تمامی بازی‌ها همزمان با کنسول جدید در دسترس نخواهند بود اما مشخص است که آن‌ها برنامه ریزی کرده‌اند که تعدادی از عناوین خود را همزمان با افتتاح کنسول‌های جدید به بازار عرضه کنند.

در حالی که شرکت EA به نسل بعد اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، در رابطه با نینتندو سوییچ چنین رفتاری ندارد. هفته گذشته یکی دیگر از اعضای ارشد این شرکت، اندرو ویلسون اعلام کرده بود که اکثر دارندگان کنسول نینتندو سوییچ، به پلتفرم‌های دیگر دسترسی دارند و ترجیح می دهند که بازی‌های EA را بر روی آن‌ها انجام دهند. آمارها نیز چنین چیزی را نشان می‌دهد. البته این را هم باید در نظر گرفت که نسخه سوییچ بازی‌هایی همچون فیفا 18 از نظر محتوا و کیفیت، فاصله زیادی با نسخه‌ کنسول‌های دیگر داشته‌اند و همین باعث شده که بازیکنان برای دسترسی به کامل‌ترین محتوا، به سراغ پلتفرم‌های دیگر بروند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اگه پلی 4 دارید الان بفروشید پولشو نگه دارید تا سال دیگه مخصوصاً اونایی که اسلیم یا پرو دارن

  2. بازیاش دیگه میره دور ور ۲ یا ۳ یا حتی ۴ میلیون تومان

  3. بازی های این دیگه فک کنم میلیونی باشه واسه ما

  4. ما هنوز تو کف پلی 3 هستیم