تغییر نام اینستاگرام و فیسبوک

نام اینستاگرام و واتس اپ توسط شرکت پدر تغییر پیدا می‌کند

شرکت فیسبوک به عنوان صاحب دو پلتفرم بزرگ پیام رسان در جهان٬ قصد دارد نام اینستاگرام و واتس اپ را تغییر دهد. این دو اپلیکیشن چه نام تازه‌ای را دریافت خواهند کرد؟

آیا شما می‌دانستید دو اپلیکیشن واتس اپ و اینستاگرام از سوی چه شرکتی عرضه شده‌اند؟ فیسبوک. شاید فیس بوک سال‌ها باشد که صاحب این دو پلتفرم است٬ اما همه از این موضوع مطلع نیستند. بر اساس گفته‌های سه شخص نزدیک به فیسبوک٬ ظاهرا این شرکت تصمیم جدیدی را در این مورد گرفته است. فیسبوک به کارکنان این دو پلتفرم برنامه‌ی خود برای تغییر نام اینستاگرام و واتس اپ را اطلاع داده است.

تغییر نام اینستاگرام و واتس اپ

بنابراین٬ خانم‌ها و آقایان به زودی شاهد نام “WhatsApp from Facebook” و “Instagram from Facebook” به جای اسم کنونی این برنامه‌ها در گوشی‌های خود خواهید بود. مشکل به همین سادگی حل می‌شود و دیگر کسی باقی نمی‌ماند که از نام صاحب این دو اپلیکیشن مطلع نباشد. اما تکلیف اپلیکیشن‌های زیر مجموعه‌ چه می‌شود؟ به طور مثال Bomerang from Instagram به”Bomerang from Instagram from Facebook” تغییر نام خواهد داد؟ ما امیدواریم چنین نباشد.

یکی از سخنگوهای شرکت فیسبوک در ارتباط با این تغییر نام می‌گوید که «ما می‌خواهیم در مورد محصولات و سرویس‌هایی که بخشی از فیسبوک هستند٬ شفاف‌سازی کنیم». با توجه به تنفر فراوانی که کاربران مختلفی از سراسر جهان نسبت به فیسبوک پیدا کرده‌اند٬ چنین اقدامی می‌تواند هوشمندانه باشد٬ یا شاید هم به ضرر این کمپانی تمام شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*