هواوی میت 20 ایکس 5G

چرا گیمرها باید منتظر گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G باشند؟ (ویدیو)

هواوی ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد چرا گیمرها باید منتظر گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G باشند. گوشی Huawei Mate20 X 5G به زودی عرضه می‌شود.

اولین چیزی که با شنیدن اتصال 5G به ذهنتان می‌رسد چیست؟ خیلی از شما در مورد سرعت دانلود بیشتر از 2 گیگابیت بر ثانیه‌ای فکر می‌کنید. با این سرعت داده٬ کاربران می‌توانند یک فیلم HD را تنها در کسری از دقیقه دانلود کنند. کسب و کار و صنایع جدیدی برای بهره‌برداری از سرعت شبکه‌های جدید مشابه آنچه اتصال 4G LTE به وجود آورد٬ راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر دو شرکت اشتراک گذاری خودرو Uber و Lyft نیز روی این فناوری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

یی دیگر از مزایای 5G که شما کمتر در مورد آن شنیده‌اید٬ تاخیر کم است. تاخیر یا همان لتنسی (Latency)٬ زمان مورد نیاز برای پاسخگویی به اطلاعاتی است که می‌فرستید. به طور مثال اگر یک بازی را انجام می‌دهید و به حریف شلیک می‌کنید٬ لتنسی زمان بین شلیک و خوردن آن به هدف را اندازه‌گیری می‌کند. بنابراین 5G برای گیمرهایی که بازی‌های نیازمند لتنسی کم را اجرا می‌کنند٬ بسیار مفید است.

با گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G بدون لگ بازی کنید!

 

روز گذشته هواوی یک ویدیوی تبلیغاتی از گوشی میت 20 ایکس 5G را منتشر کرده است که نه تنها تفاوت زیاد بین دو اتصال 4G LTE و 5G را نشان می‌دهد٬ بلکه به کاهش لتنسی به لطف این فناوری نیز اشاره دارد. در واقع این کلیپ ادعا می‌کند که گیمرها هیچ لگی را روی یک گوشی مجهز به فناوری 5 جی تجربه نخواهند کرد.

گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G از یک نمایشگر 7.2 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2244 پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ی کایرین 980 زیر قاب آن است و مودم Baloong 5000 5G نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سه‌گانه‌ای در پشت قاب گوشی جای گرفته‌اند که شامل سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی٬ سنسور ثانویه‌ی 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال سه برابری و سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. یک دوربین 24 مگاپیکسلی باکیفیت نیز روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است. در انتها باید به حضور یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن نمایشگر و پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pen برای رقابت با گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی که نمایشگرش7.2اینچ باشه و بدون ناچ و حاشیه باشه باید بگم ارتفاع گوشی 170میلی متر یا شاید بیشتر باشه و با عرض 80میلی متر اگر عرض 78فرض کنیم ارتفاع گوشی 174میلی متر میشه که حتی تو جیب جا نمیشه و با یه دست نمیشه باهاش کار کرد خیلی و بیش از اندازه بزرگ هست