گوشی منعطف ال جی

حق ثبت اختراع گوشی منعطف دوبار تاشوی ال جی مجهز به قلم دیجیتال

در اسناد یک پتنت جدید، طرحی از گوشی منعطف دوبار تاشوی ال جی (LG) به نمایش درآمده است. دستگاهی که نمایشگری سه لایه‌ دارد و با یک قلم دیجیتال همراهی می‌شود.

گوشی های قابل انعطاف، رده‌ی پریمیوم تازه‌ای را در صنعت موبایل پدید آورده‌اند و در حال ورود به بازار هستند. تاکنون سه تولیدکننده پا به این عرصه گذاشته‌اند: سامسونگ، هواوی و کمپانی کمتر شناخته شده‌ی رویول (Royole)؛ اما قطعا رقبای بیشتری به این جمع خواهند پیوست. پتنت گوشی منعطف دوبار تاشوی ال جی نیز، جلوه‌ای از ایده‌های کمپانی صاحب‌نام کره‌ای در این زمینه است.

طراحی گوشی منعطف دوبار تاشوی ال جی

مکانیسم خاص تاشوندگی دستگاه، صفحه نمایش آن را به سه قسمت تقسیم می‌کند؛ اما جالب‌تر اینکه در حالت تاشده، شکافی ایجاد می‌شود که می‌توان یک قلم لمسی را در آن قرار داد.

گوشی منعطف دوبار تاشوی ال جی

وجود قلم کاربردی در کنار یک گوشی منعطف، اتفاق خوشایندی خواهد بود؛ به ویژه پس از اینکه پشتیبانی نکردن سامسونگ گلکسی فولد از S Pen، باعث ناامیدی بسیاری شد. البته همچنان تولید دیجیتایزر منعطفی که دقت بالا و عملکرد بی‌نقص داشته باشد، چالش بزرگی است. شاید LG به یک قلم لمس خازنی، مشابه آنچه که در برخی محصولات قبلی کمپانی دیدیم فکر می‌کند.

این را هم باید درنظر داشت که هر اختراع ثبت شده‌ای به تولید تجاری ختم نمی‌شود و گاهی اوقات کمپانی‌ها، فقط می‌خواهند با پتنت از ایده‌ی خود محافظت کنند؛ بدون اینکه قصد عرضه‌ی محصول در آینده‌ نزدیک را داشته باشند.

به هر حال اگر این گوشی منعطف LG وارد بازار شود؛ مشتریان خاص خود را خواهد داشت. کامپکت بودن دستگاه در حالت تاشده و داشتن نمایشگری به بزرگی تبلت در حالت باز شده، می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*