تراشه جدید سامسونگ

تیزر تبلیغاتی تراشه جدید سامسونگ منتشر شد

تراشه جدید سامسونگ در روز رونمایی پرچمداران جدید سری نوت معرفی خواهد شد. اگزینوس 9825 اولین چیپست 7 نانومتری سامسونگ به شمار خواهد رفت.

بر اساس آخرین اخبار، سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، که قرار است در روز چهارشنبه شانزدهم مرداد به صورت رسمی رونمایی شوند، به تراشه اگزینوس 9825 مجهز خواهند بود. این اولین تراشه 7 نانومتری سامسونگ محسوب شده و از لحاظ توان پردازشی، همرده اسنپدراگون 855 پلاس قرار خواهد گرفت.

اگرچه غول کره‌ای تراشه نام برده را هنوز معرفی نکرده است، اما به نظر می‌رسد در روز هفتم آگوست، اتفاقاتی رخ خواهد داد. انتشار تیزر تراشه جدید سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت در روز شانزدهم مرداد، در مراسم رونمایی دو گوشی جدید به همراه محصولاتی دیگر، بخشی از زمان را صرف معرفی تراشه جدید خود خواهد کرد.

تیزر تبلیغاتی تراشه جدید سامسونگ

بر اساس ویدیوی جدیدی که به تازگی در توییتر توسط حساب کاربری Samsung Exynos منتشر شده است، تراشه جدید سامسونگ در روز هفتم آگوست (شانزدهم مرداد) رونمایی می‌شود. طبق این ویدیو، تراشه جدید سامسونگ در مقایسه با قبل پیشرفته کرده و هوشمند خواهد بود.

فراموش نکنید سامسونگ فقط در نسخه‌های مخصوص سراسر دنیا به جز چین و آمریکا از تراشه‌های سری اگزینوس ساخت دست خود استفاده می‌کند. گوشی های ارسال شده به دو کشور نام برده، از تراشه پرچمدار کوالکام قدرت خواهند گرفت. درباره استفاده سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 855 یا اسنپدراگون 855 پلاس در گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس خبر دقیقی در دسترس نیست،‌ اما تا سه روز دیگر، همه چیز مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*