سریال Once Upon A Time In Hollywood

مینی سریال Once Upon A Time In Hollywood از نت‌فلیکس پخش می‌شود (شایعه)

براساس برخی گزارشات کوئنتین تارانتینو قصد دارد مینی سریال Once Upon A Time In Hollywood را به نت‌فلیکس بیاورد که در واقع نسخه طولانی‌تر این اثر در مقایسه با نسخه در حال اکران روزی روزگاری در هالیوود است.

تارانتیو معمولا عادت دارد نسخه طولانی‌تر و کامل‌تر فیلم‌هایش را بعد از مدتی در اختیار مخاطبانش قرار دهد، کاری که پیش از این با Kill Bill و The Hateful Eight انجام داده و حالا به نظر می‌رسد نوبت به نهمین ساخته او، یعنی فیلم روزی روزگاری در هالیوود رسیده است. با استناد به صحبت‌های اخیر نیکلاس هاموند که نقش سام وانامیکر را در فیلم روزی روزگاری در هالیوود ایفا کرد، احتمالا شاهد پخش مینی سریال Once Upon A Time In Hollywood در قالب 4 قسمت و با مدت زمان تقریبی 240 دقیقه از نت‌فلیکس خواهیم بود.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود با فروش 40 میلیون دلاری، توانست بهترین افتتاحیه را در میان آثار تارانتینو داشته باشد و در نتیجه تا پایان اکران گسترده این اثر و عرضه نسخه نمایش خانگی آن، احتمالا شاهد انتشار مینی سریالش نخواهیم بود، مگر نت‌فلیکس قصد داشته باشد در این راسته هزینه زیادی کند.

داستان وانس اپن ا تایم این هالیوود در تابستان سال 1969 و در شهر لس آنجلس رقم می‌خورد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت، همسر رومن پولانسکی دوست‌داشتنی و چهار نفر از دوستان او توسط توسط پیروان چارلز منسون باشد. اما تمرکز اصلی فیلم Once Upon A Time in Hollywood روی یک بازیگر و بدلکار سریال‌های وسترن در آن دوران است که لئوناردو دی کاپریو و برد پیت نقش این دو شخصیت را بر عهده دارند که در همسایگی شارون تیت با بازی درخشان مارگو رابی زندگی می‌کنند.

نظر شما در مورد نسخه طولانی‌تر فیلم‌های سینمایی چیست؟ نظرات خود پیرامون این خبر را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.