مقاومت گلکسی A50

تست مقاومت گلکسی A50 در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Samsung Galaxy A50) گوشی میان رده‌ای است که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد اما با توجه به بدنه پلاستیکی، از مقاومت زیادی برخوردار نیست. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت گلکسی A50 را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Samsung Galaxy A50) میان رده جدیدی از برند محبوب سامسونگ است که در حال حاضر با قیمت حدود 4 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد. این گوشی میان رده عالی و بی نقص نیست، اما ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند آن را به یک میان رده محبوب و موفق تبدیل کند. سخت افزار قوی، نمایشگر باکیفیت، رابط کاربری جذاب و باتری پرظرفیت از جمله ویژگی‌های عالی گلکسی A50 محسوب می‌شوند و احتمالا شما از خریدن این گوشی میان رده پشیمان نخواهید شد.

از جمله مشخصات مهم گلکسی ای ۵۰ می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9، تراشه اگزینوس 9610، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت، 4 یا 6 گیگابایت رم، دوربین سه گانه 25 + 8 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ سریع 15 واتی اشاره کرد.

اما گلکسی A50 با وجود تمام ویژگی‌های خوبی که دارد، از بدنه پلاستیکی برخوردار است که اصلا مقاومت زیادی در برابر خط و خش و آسیب‌دیدگی‌ها ندارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما از قاب ژله‌ای استفاده کنید. اکنون در گجت نیوز قصد داریم به طور ویژه مقاومت گلکسی ای 50 را بررسی کنیم. به نظر شما میان رده جدید سامسونگ چقدر در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی مقاوم است؟

ویدیوی تست مقاومت گلکسی A50 سامسونگ