گوگل فیت

گوگل فیت از این پس قادر به ردیابی الگوی خواب کاربران خواهد بود

از این پس می‌توانید برای ردیابی و مدیریت الگوی خواب خود نیز از برنامه گوگل فیت کمک بگیرید. به این ترتیب Google Fit بیشتر از یک برنامه حفظ تناسب اندام ساده برایتان کاربرد خواهد داشت.

به تازگی قابلیتی جدید و بسیار مهم به گوگل فیت افزوده شده است. این نرم افزار از این پس خواهد توانست از طریق اپلیکیشن‌هایی که داده خود را به اشتراک می‌گذارند، به ردیابی الگوی خواب افراد بپردازد. به این ترتیب کاربر توجه خواهد شد در طول شب، چقدر خواب مفید داشته است. به عبارتی گوگل فیت به کاربر کمک می‌کند به میزان کیفیت خواب شبانه خود پی ببرد.

گردآوری داده جمع‌آوری شده توسط چندین اپلیکیشن تناسب اندام که در گوشی هوشمند خود دارید، به گوگل فیت کمک می‌کند اطلاعاتی بسیار مفید درباره الگوی خوابتان ارائه کند. خوشبختانه داخل برنامه، یک پوسته مشکی رنگ اضافه شده تا چشم کاربران حین کار با این نرم افزار پیش از خواب در تاریکی شب، آسیب نبیند.

آپدیت ویژه گوگل فیت برای آی او اس

یک سری قابلیت جدید دیگر نیز به گوگل فیت افزوده شده است تا فعالیت‌های روزانه شما را بهتر زیر نظر داشته باشد. به عنوان نمونه، کاربران نسخه آی او اس این اپلیکیشن، از این پس نقشه‌های مسیر برای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری را دریافت خواهند کرد. این قابلیت پیشتر فقط در اختیار کاربران نسخه اندروید گوگل فیت قرار داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برنامه کاربردیه

  2. به نظر من واسه این کارا ساعت هوشمند و مچ بند عمل کرد بهتری دارن