رابط کاربری تاریخچه تماس‌ها

رابط کاربری تاریخچه تماس‌ها در اندروید 10 تغییر کرد

به تازگی تغییراتی در رابط کاربری تاریخچه تماس‌ها در اندروید 10 اعمال شده است. بعد از این اتفاق، یک سری اسکرین شات از رابط کاربری جدید منتشر شد.

اگر کاربری یک گوشی سری پیکسل گوگل بوده و در برنامه تست نسخه بتای سیستم عامل اندروید 10 ثبت نام کرده باشید، بعد از دریافت ورژن 37 متوجه یک سری تغییرات خواهید شد. از آن جایی که این تغییرات از سمت سرور توسط گوگل اعمال شده‌اند، ممکن است تا امروز برای همه کاربران اعمال نشده باشند. بر اساس یافته‌های وب سایت Android Police، یکی از این تغییرات، استفاده از یک رابط کاربری جدید برای تب تماس‌های اخیر است.

در این رابط کاربری، تماس‌ها به جای ترتیب زمانی، بر اساس مخاطبان مرتب خواهند شد. اگر از دریافت ورژن 37 اطمینان داشته ولی همچنان تاریخچه تماس‌ها بر اساس ترتیب زمانی به شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید از طریق مراجعه به منوی شناور، وضعیت را تغییر بدهید.

 رابط کاربری تاریخچه تماس‌ها

پیش از این، به وسیله ضربه زدن روی یک شماره، چندین گزینه همچون برقراری تماس تصویری، ارسال یک پیامک، بلاک کردن یا گزارش به عنوان اسپم و نمایش اطلاعات تماس را مشاهده می‌کردید. در جدیدترین رابط کاربری تاریخچه تماس‌ها، بعد از لمس یک شماره، سه آیکون مشاهده خواهید کرد. همچنین در اینجا می‌توانید شماره‌هایی که پیشتر به عنوان اسپم گزارش کرده یا بلاک کرده‌اید را از این دو حالت خارج کنید.

در صورت لمس شماره‌ای که به عنوان مخاطب آن را ذخیره کرده‌اید، علاوه بر گزینه ارسال پیامک، گزینه برقراری تماس تصویری را نیز مشاهده خواهید کرد. رابط کاربری جدید تاریخچه تماس‌ها امکان حذف بخشی از تاریخچه را به وسیله ژست‌های حرکتی در اختیارتان قرار می‌دهد.

تصاویری از رابط کاربری تاریخچه تماس‌ها در اندروید 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. 2 الی 3 ماه دیگه از حالت بتا خارج میشه اون وقت خمشو میشه فهمید ولی چند ساله اساسی تغییر نکرده

  2. چندان تغییر نکرده که کاملا شبیهاندروید 9 هستش فقط تمش چراdarkهست اصلا حوصله تم دارک ندارم

  3. بزای گوشی منم انروزد 10 میاد ولی فک کنم خوب شده رابط کاربری تو تماس ها