پنل اس ام اس

درباره پنل اس ام اس

پنل اس ام اس پر سرعت یک نرم افزار اینترنتی محسوب می شود که شما می‌توانید از طریق آنها وارد حساب کاربری خود شوید و به ارسال پیام کوتاه انبوه خود بپردازید. این نرم افزارهای تحت وب چیزی مثل ایمیل، دراپ باکس و… است که با مرورگرهای اینترنتی می‌توانید سامانه مورد نظر خود را ایجاد کنید. این امر می‌تواند به صورت ارسال پیامک بر اساس سن و جنس، بر اساس منطقه و محل خاص، بر اساس کد پستی و نقشه و انواع مختلف دیگر انجام بگیرد.

در واقع یکی از موثرترین راه‌های تبلیغاتی در حال حاضر، ارسال پیامک انبوه است چرا که سریعا تبلیغ مد نظر به دست مشتری می‌رسد و مشتری می‌تواند راحت در کمترین زمان تماس بگیرد و رشد سریع فروش خود را شاهد باشید.

شما با خرید این نوع از پنل‌ها می‌توانید به تمامی امکانات موجود آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید از طریق آن به بازاریابی خود بپردازید. اگر محصولی برای ارائه دارید و یا اگر کسب و کار خاص خود را دارید که دوست دارید بیشتر در معرض دید مخاطبان خود قرار گیرد، با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. این به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک به مخاطبان هدف خود ارسال کنید و تاثیرگذاری بیشتری در ذهن آنها داشته باشید.

آیا سامانه پیام کوتاه صرفا جنبه تبلیغاتی دارد؟

این گمانه‌زنی در بین اکثر افراد جامعه رخ می‌دهد و تصور بر این است که وقتی حرف از این سامانه‌ها می‌زنیم، حتما در مورد مباحث تبلیغاتی بحث می‌کنیم. اما همیشه این چنین نیست. یک پنل اس ام اسی می‌تواند تنها یک رابط بین دو طرف باشد. برای مثال وقتی شماره همراه شما وارد یک پنل می‌شود که کارش اطلاع‌رسانی از نشست‌ها، همایش‌ها، رویدادهای متنوع است و شما به آنها علاقه‌مند هستید، دیگر وارد جنبه تبلیغاتی نمی‌شویم. در این موارد که کم هم نیستند یک ارتباط مستمر دیگر در دو سو شکل می‌گیرد که فارغ از پیامک تبلیغاتی می‌باشد. برقراری این ارتباط شاید مهم‌تر از هر اتفاقی باشد. درست است بخش عمده‌ای از کاربرد این دست از سامانه‌ها برای تبلیغات است اما در کنار تبلیغات و بانک شماره موبایل موجود، کاربردهای دیگری هم می‌تواند داشته باشد که کارایی خاص و ویژه خود را دارد. در موارد خیلی زیادی می‌تواند به شما کمک کند و خیلی از کارهای شما را به صورت اتوماتیک و خودکار انجام دهد و ما تا حدی در بخش بعدی به مرور بعضی از این کاربردها می‌پردازیم.

کاربرد پنل اس ام اس چیست؟

شاید بشود گفت یکی از مهم‌ترین کاربردهای یک پنل اس ام اس، ارسال و دریافت پیام کوتاه است. در دنیای تجارت امروزی این پنل‌ها یکی از بهترین و به صرفه‌ترین راه‌های تبلیغات هدفمند و سودمند، معرفی می‌شوند که تقریبا برای تمامی شغل‌ها و فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی و آموزشی کاربردهای گوناگون دارد. بر مبنای نوع شغل و انگیزه، آنها کاربردهای متفاوتی خواهند داشت. ارسال پیامک های هوشمند و نیز خبررسانی و اطلاع‌رسانی از جنبه‌های مختلف کاربرد آنها هست. به عبارتی شما در بازاریابی مد نظر خود یک رابط خواهید داشت که پنل پیام کوتاه این وظیفه را به عهده خود دارد.

کاربرد پنل پیامک برای مراکز دولتی و آموزشی

این که یک سازمان و نهاد دولتی بخواهد اخبار سازمان و اطلاع‌رسانی‌های مربوطه خود را منتشر کند و به شماره‌های مد نظر خود به صورت پیامک انبوه بفرستد نیاز به راه‌اندازی سامانه مخصوص خود را دارد تا با صرفه اقتصادی و زمانی به نیازهای خود پاسخ دهد. فراخوان‌های لازمی که یک سازمان یا نهاد دولتی یا آموزشی می‌خواهد انجام دهد توسط آن به راحتی و با صرف زمان کمتری قابل انجام است. به واقع این‌ها می‌توانند نقش یک صندوق پستی را نیز بازی کنند و از این حیث کاربردهای قابل توجهی خواهند داشت. برای یک سازمان و نهاد، می‌توانند به دریافت انتقادات و پیشنهادات بپردازند و یا می‌توانند رابط مستقیمی بین خود و مخاطب یا پرسنل سازمان باشند. همچنین امکان ایجاد نظرسنجی برای موارد متعدد و متنوع از کاربردهای دیگری است که می‌توان در یک سامانه راه‌اندازی کرد تا نظر مخاطبان خود را به راحتی پرس و جو کنید تا در ادامه روند کاری خود کارساز و موثر باشد.

مثلا یک سازمان یا یک مرکز دولتی می‌خواهد رابطه خود را با کارکنان خود صمیمی و گرم کند از اعلام حقوق، پاداش‌ها، پیام‌های انگیزشی و فرهنگی صحبت کند و آنها را در جریان قرار دهد. بهترین روش برای این کار راه‌اندازی این نوع از سامانه‌های هوشمند است تا به سلیقه و شیوه‌ای که می‌خواهید این کار را انجام دهد.

مثال دیگر ما می‌تواند یک مرکز آموزشی یا مدارس باشد. اعلام شروع کلاس‌ها، ثبت نام ترم جدید، ارتباط مستمر بین دانش آموزان و آموزشگاه، ارتباط بین اولیا و آموزشگاه، اطلاع‌رسانی مختلف از فعالیت‌ها و رویدادهای مهم، زمان برگزاری آزمون‌ها، ارسال پیامک‌های آموزشی و فرهنگی، نظرسنجی‌های مختلف و بسیاری دیگر از عملکردهای این چنینی از کاربردهای مهم راه‌اندازی این سامانه‌ها می‌باشد.

کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه‌ها و کسب و کارهای کوچک

معمولا کسب و کار های کوچک که کمتر مورد دید عموم هستند اما می‌خواهند فعالیت وسیعی داشته باشند و بهتر دیده شوند و یا برای ارائه نوع محصولات خود و یا اطلاع از تخفیف‌ها و حراج نیاز به یک رسانه دارند که فراگیر باشد، پنل اس ام اس می‌تواند بر حسب منطقه و محله، سن و جنس، پیش شماره تنظیم شود و طبق آن پیامک انبوه بفرستد. می‌توان گفت برای کسب و کارهای شخصی و کلان، پیامک تبلیغاتی، قرعه کشی‌ها، نظرسنجی‌ها و ارزیابی، دریافت لینک با ارسال کد، و بسیاری خدمات کاربردی دیگر به کمک دست شما خواهد آمد و در پیش گرفتن اهداف هر بیزینس بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

اگر شما یک کتاب‌فروشی و یا کافی شاپ خود را دارید می‌توانید با استفاده از آن، دیگران را از کتاب‌های تازه منتشر شده که به کتابفروشی آورده‌اید یا تخفیفاتی که در منوی کافی شاپ خود درج کردید مطلع کنید. رساندن اخبار گوناگون و فعالیت هایی که می‌کنید به گوش مخاطبانتان، از کاربردهای موثر و مهم آن خواهد بود.

کاربرد پنل اس ام اس در مشتری مداری

یکی از راه‌های تعامل و روش‌های فعالیت اقتصادی، حفظ مشتری است. برای اینکه  در کسب و کار خود بتوانید مشتری‌های ثابت خود را نگه دارید و با آنها ارتباط مداوم و مستمری داشته باشید، سامانه پیام کوتاه این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. این ویژگی به ما کمک می‌کند که هر وقت خواستیم پیغامی به مشتریان خود بدهیم. هر چقدر این پیامک‌ها از نظر حسی و عاطفی به مخاطب نزدیک‌تر باشد شما مشتری‌های بیشتری را به خود جذب خواهید کرد.

یادمان نرود که در دنیای دیجیتال امروزی، رقابت بسیار بالا و حساس است. اگر بخواهید در این رقابت نسبت به دیگر رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشید، باید مشتری‌ها و مخاطب‌های بیشتری جذب کنید و سعی کنید آنها را برای مدت طولانی حفظ کنید. ارتباط مستقیم شما با آنها به وسیله این اپراتورها شکل می‌گیرد و باید از آن استفاده بهینه و حداکثری کنید تا نتیجه مطلوب‌تری بگیرید.

کاربردهای دیگر

  • ارسال پیامک تبریک و مناسبت‌های خاص و ویژه
  • ارسال پیامک انبوه برای افتتاحیه‌ها
  • کاربرد سامانه پیامک در آزمایشگاه‌ها
  • کاربرد سامانه پیامک برای پزشکان
  • ارسال پیامک اخبار عمومی و هشدارها
  • کاربرد سامانه پیام کوتاه برای شهرداری‌ها
  • ارائه خدمات با استفاده از پنل پیامک انبوه
  • ارسال بر اساس تاریخ تولد و سر رسید و سن و جنس
  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به منطقه مورد نظر
  • برگزاری مسابقه و نظرسنجی برای جذب مشتریان بیشتر به وسیله سامانه ارسال پیامک انبوه

از کجا پنل اس ام اس بخرید

پنل اس ام اس

ما در این یادداشت به بررسی برخی از کاربردهای بی شمار سامانه ارسال پیامک پرداختیم و سعی کردیم دید وسیع‌تری را در مورد این سامانه‌ها بدهیم. امکانات زیادی از آنها را بیان کردیم که بتواند نیاز هر کاربری را با هر سطحی از دانش برطرف کند. از این رو خرید بهترین اپراتور های این چنینی برای هر کسب و کار یا ارگان و سازمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امید داریم این مطالب مفید و موثر واقع شده باشد. همچنین اگر در مورد خرید سامانه پبام کوتاه در تهران و دیگر نقاط سوال یا مشاوره بیشتری خواستید با سایت در ارتباط باشید. ما در خدمت و در کنار شما هستیم.

https://www.saharsms.com

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مقاله خوبی به نظر میاد ولی همشو نخوندم