نسخه ویژه هواوی پی 30 پرو

نسخه ویژه هواوی پی 30 پرو با قاب کریستالی سواروفسکی عرضه شد

نسخه ویژه هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) با قاب گران قیمت گریستالی سواروفسکی عرضه شد. این گوشی به مناسبت عید قربان فروخته می‌شود.

نسخه‌ی سفید Pearl White گوشی هواوی پی 30 پرو در برخی بازارها فروخته می‌شود. آن یک گرادیان زیبا با رنگ‌های زرد و سفید است. شرکت چینی هواوی به مناسبت عید قربان، نسخه ویژه هواوی پی 30 پرو را به همراه قاب کریستالی سواروفسکی عرضه کرده است. تصویری از این قاب کریستالی ویژه را می‌توانید در زیر ببینید.

نسخه ویژه هواوی پی 30 پرو

این گوشی از یک رم 8 گیگابایتی با حافظه‌ی 128 گیگابایتی بهره می‌برد و در داخل جعبه‌ی آن می‌توانید گوشی را در کنار یک قاب ویژه ببینید. جدا از این،‌ گوشی پرچمدار هواوی از تراشه‌ی کایرین 980، نمایشگر دو لبه خمیده و دوربین پریسکوپی تله فوتو بهره‌مند است.

اگر این گوشی را تا پایان روز سفارش دهید، ظرف مدت سه تا چهار روز برای شما ارسال خواهد شد. هواوی می‌گوید سفارشات در 6 آگوست (15 مرداد)، از 4 آگوست (23 مرداد) به بعد به دست مشتریان خواهد رسید.

قیمت نسخه ویژه هواوی پی 30 پرو

قیمت این نسخه‌ی ویژه در امارات متحده 2599 درهم و در عربسات 2599 ریال است که معادل 700 دلار آمریکا است. قاب این گوشی نیز 135 دلار قیمت دارد که به صورت جداگانه هم فروخته خواهد شد. هواوی این گوشی را در سه رنگ مختلف عرضه می‌کند. اگر شما نسخه‌ی 256 گیگابایتی آن را به جای 128 گیگابایتی خریداری کنید، هدفون‌های FreeBuds Lite هواوی را نیز هدیه خواهید گرفت.