ساعت گلکسی واچ اکتیو 2

ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 تماشای ویدیوهای یوتیوب را مهیا می‌کند

یکی از ویژگی‌های جذاب ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 (Samsung Galaxy Watch Active 2)٬ قابلیت تماشای ویدیوهای یوتیوب است. اما این ساعت دیگر چه چیزهایی در چنته دارد؟

با شایعاتی که پیش از رونمایی رسمی از ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 شنیده بودیم٬ تایید شدن رسمی آن‌ها توسط سامسونگ واقعا شگفت‌انگیز بود. و بدون مقدمه باید بگوییم که از همه مهم‌تر٬ ما از توانایی مشاهده‌ی ویدیوهای یوتیوب روی این ساعت هوشمند خوشحالیم.

ویژگی‌های جذاب در ساعت گلکسی واچ اکتیو 2

این ویژگی که توسط چندین سایت حوزه فناوری نیز تایید شده٬ به شما اجازه می‌دهد در حالی که ساعت هوشمندتان را روی مچ دستتان بسته‌اید٬ بتوانید از طریق نمایشگر گرد کوچک روی آن به تماشای ویدیوهای سایت یوتیوب بپردازید. حالا هر کسی که از شما بپرسد آیا می‌توانید با ساعت هوشمند خود این کار را بکنید٬ می‌توانید با اعتماد به نفس به او بگویید «بله من با ساعت خودم ویدیوهای یوتیوب را تماشا می‌کنم».

اما تماشای ویدیوهای یوتیوب تنها قابلیت جذاب نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ نیست. یک سنسور ECG (نوار قلب) نیز پس از دریافت تاییدیه توسط سازمان جهانی بهداشت٬ در این دیوایس فعال خواهد شد. علاوه بر این٬ دیگر سنسورهای مربوط به تناسب اندام نیز در واچ اکتیو ۲ بهبود پیدا کده‌اند.

گلکسی واچ اکتیو 2 عملکرد فریم کناری را در قالب نرم افزاری/مجازی از طریق نمایشگر لمسی ارائه می‌کند. آیا این فریم مجازی جایگزین فریم فیزیکی شده است؟ برخی شاید فکر کنند که اینچنین شده٬ اما در واقع اینطور نیست. ما در آینده بیشتر در مورد این ویژگی صحبت خواهیم کرد.