ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

انتشار اولین ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

اولین سری ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 (Samsung Galaxy Watch Active 2) دو روز بعد از رونمایی آن منتشر شد. روی چوی (Roy Choi) آشپز معروف کره‌ای – آمریکایی، ستاره ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی واچ اکتیو ۲ است.

روی چوی در ساخت ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 با این شرکت کره‌ای همکاری داشته است. وی تنها یک آشپز حرفه‌ای نیست، بلکه پنج کسب و کار را به صورت همزمان اداره می‌کند. نکته مهم درباره سبک مدیریت روی چوی که ارتباط وی با ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 را مشخص می‌کند، تلاش این مدیر برای کنترل کسب و کارهای خود با استفاده از گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند، به جای رفتن به اداره است.

این موضوع سبب شده روی چوی، یک از علاقه‌مندان شدید تکنولوژی باشد. او جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند معرفی شده را خریداری می‌کند تا بلکه بتواند در مدیریت امور مربوط به کسب و کارهای خود موفق‌تر ظاهر شود. او بعد از معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو حدود شش ماه قبل آن را خریداری کرد و اکنون با معرفی مدل جدید، به فکر ارتقا افتاده است.

ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 نشان می‌دهند روی چوی چگونه با استفاده از این ساعت هوشمند، به اداره امور روزانه‌اش می‌پردازد. نسل جدید گلکسی واچ اکتیو اکنون از سیم کارت LTE نیز پشتیبانی می‌کند، اما برقراری تماس و استفاده از ساعت برای یادآوری امور،‌ تنها استفاده وی از ساعت هوشمندش نیست. این گجت پوشیدنی به مدیر پنج کسب و کار یادآوری می‌کند بیش از حد درگیر امور کاری شده و برای مدت زمانی طولانی، در حالت نشسته به سر برده است.

روی چوی دویدن را به منظور حفظ سلامتی فراموش نمی‌کند و می‌دانیم گلکسی واچ اکتیو 2، همانند نسل قبلی، شدیدا دوست‌دار ورزشکاران است.

ویدیوهای تبلیغاتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

امکان تعویض بند ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 برای روی چوی بسیار کاربری است، به طوری که حین رفتن از محل کار به محل آشپزی، آن را تعویض می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالب بود ولی بیشتر ازش انتظار داشتم