مشخصات دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی

مشخصات دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی فاش شد

دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی به زودی در محصولی از سری Redmi این شرکت به کار خواهد رفت. به تازگی اطلاعاتی مفیدی درباره سنسور دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی، ساخت دست سامسونگ، به دست آورده‌ایم.

شرکت شیائومی، کنفرانس Xiaomi Future Image Technology Communication را در شهر پکن پایتخت چین برگزار کرد. این کنفرانس، اطلاعاتی مفیدی درباره دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی که قرار است در محصولات آتی این شرکت به کار برود، در اختیارمان قرار داد. گفتنی است سنسور دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی گوشی‌های هوشمند آتی شیائومی، ساخت شرکت سامسونگ است.

اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی شیائومی از سری ردمی خواهد بود، اما زمان معرفی آن هنوز مشخص نیست. خوشبختانه پیش از رونمایی این گوشی، درباره دوربین آن اطلاعاتی مفیدی به دست آورده‌ایم.

مشخصات دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی

دپارتمان دوربین شیائومی، در نیمه‌های سال 2018 به صورت رسمی راه‌اندازی شد. این شرکت چینی همچنین تا امروز نزدیک به 600 پتنت مختلف در حوزه هوش مصنوعی در سراسر دنیا به ثبت رسانده و دارای تیمی حرفه‌ای به منظور توسعه الگوریتم‌های مبتنی هوش مصنوعی است.

بر اساس گفته‌های لین بین (Lin Bin)، رئیس شرکت شیائومی، سنسور دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی، سنسور GW1 سامسونگ خواهد بود. اردیبهشت امسال، سنسورهای دوربین جدید سامسونگ با رزولوشن 64 مگاپیکسل و 48 مگاپیکسل معرفی شد. سامسونگ ISOCELL Bright GW1 و ISOCELL Bright GM2 به ترتیب دارای رزولوشن 64 مگاپیکسل و 48 مگاپیکسل هستند. حدود دو ماه بعد، نوبت به انتشار اولین نمونه عکس دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی سامسونگ رسید.

مشخصات دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی

اما درباره این سنسور چه اطلاعاتی داریم؟ در GW1 از سنسوری 1/1.7 اینچی استفاده شده است. این سنسور، پیکسل‌های بزرگی دارد (1.6 میکرومتر). به عبارتی اکنون، اندازه پیکسل‌ها در GW1 در مقایسه با نسل قبلی سنسورهای دوربین موبایل سامسونگ، 34 درصد افزایش پیدا کرده است. پشتیبانی از قابلیت ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل به منظور ثبت تصاویری 16 مگاپیکسلی با جزئیات، نور و شفافیت بسیار بالا، یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی خواهد بود.

تکنولوژی ISOCELL PLUS به کار رفته در سنسور GW1، تولید 15 درصد رنگ بیشتر را تضمین می‌کند. افزایش حساسیت نسبت به نور تا 15 درصد نشان می‌دهد دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی از نظر عکاسی در محیط‌های تاریک نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی

سنسور GW1 سامسونگ و در نتیجه دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی شیائومی از اچ دی آر سه بعدی هیبریدی نیز پشتیبانی می‌کند. اکنون عکاسی اچ دی آر دیگر تنها متکی به ویژگی‌های نرم افزاری نبوده و یک سری سخت افزار مخصوص به این منظور در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. من فقط می خوام بدون در آینده گوشی با دوربین 10000 مگاپیکسلی هم میاد یا نه! آیا می تونه سیاره مشتری رو نشون بده!!!

    با سپاس

  2. اینده دوربینها از آن سامسونگه…یکی دو سال دیگه سنسورهای دوربین سونی و لایکا و زایس باید برن دم کوزه و آبشو بخورن..خخخ

  3. بنجل پرستان این تبلیغات دروغ باور نکنید.سنسورهای دوربین سامسونگ بدرد نخور هستن.بدتر از همه اینکه این برند اشغال بی کیفیت داره از سنسورهای دوربین بدرد نخور سامسونگ استفاده میکنه پش گول پوستر و تبلیغات برند های بنجل چینی را نخورید و سر عقل بیایید

    • تو چی میفهمی از دوربین؟
      طرفدار هر برند مسخره ای هستی مثل نام کاربریت معلوم میشه تک و تنها هستی…نام کاربریت تو حلق برند محبوبت…همیشه سامسونگ تو دوربین حرف واسه گفتن داشته و یا اول میشده یا دوم…تو پرچمداراش هم از لنزهای خودش استفاده میکرده هم سونی…پس حرف زیادی نزن و سوزشت رو با اراجیف رفع نکن…خخخ

  4. الان این زوم قوی داره یا نوت ده ؟؟؟

  5. زوم رو ببین کولاک کرده

  6. شیاومی یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی های دنیا هست