نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 جک هدفون و دکمه بیکسبی ندارد

گوشی های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note 10) و گلکسی نوت 10 پلاس از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و دکمه فیزیکی بیکسبی (Bixby) برخوردار نیستند.

حتما آن تبلیغات سامسونگ که آخرین آیفون های اپل را به خاطر نداشتن جک هدفون مسخره می‌کردند، به خاطر دارید. اما حالا این شرکت کره‌ای هم جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در جدیدترین گوشی‌های خود حذف کرده است. سامسونگ به طور رسمی در نیویورک آمریکا از گوشی های گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note 10) و گلکسی نوت ۱۰ پلاس رونمایی کرد. سری گلکسی نوت 10 دارای مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوبی است، اما چیزی که فقدان آن در این فبلت‌ها به چشم می‌خورد، جک هدفون است.

گلکسی نوت 10 سامسونگ به جای درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون از درگاه یو اس بی سی برای صدا و اساسا هر چیز دیگری که نیاز به اتصال فیزیکی دارد، استفاده می‌کند. این گوشی‌ها با یک جفت هدفون USB-C همراه هستند و اگر می‌خواهید از هدفون‌های معمولی استفاده کنید به دانگل احتیاج خواهید داشت.

دکمه بیکسبی هم از گلکسی نوت 10 حذف شد

اما این همه ماجرا نیست. علاوه بر جک هدفون، دکمه فیزیکی بیکسبی نیز در گلکسی نوت ۱۰ حذف شده است. این دکمه که در سایر گوشی های سامسونگ وجود دارد به کاربران این امکان را می‌دهد تا با آن از دستیار مجازی سامسونگ استفاده کنند. دکمه بیکسبی کاربردهای متنوعی برای کاربران داشت و البته امکان غیر فعال کردن آن نیز وجود داشت. این را هم باید اضافه کنیم که بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ علاقه‌ای به دکمه Bixby نداشتند و حالا در سری جدید گوشی های این شرکت دیگر خبری از این دکمه فیزیکی نخواهد بود.

گوشی های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ از 23 آگوست با قیمت پایه 950 دلار به بازار جهانی عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گندش بزنن ازش بعید بود

  2. بهترین و زیباترین دیوایس معرفی شده در سال 2019