سامسونگ DeX در گلکسی نوت 10

سامسونگ DeX در گلکسی نوت 10 اتصال گوشی به PC را امکان‌پذیر می‌کند

نسخه ارتقایافته‌ی سامسونگ DeX در گلکسی نوت 10 (Galaxy Note 10) امکان انتقال فایل‌ها، پاسخ به پیام‌ها و اجرای اپلیکیشن های موبایل در مک یا کامپیوتر ویندوزی شما را فراهم می‌کند. فقط هم یک کابل USB نیاز خواهید داشت.

پیش‌تر امکان اتصال پرچمداران این کمپانی به مانیتور و ایجاد یک محیط شبیه‌سازی شده‎ی دسکتاپ، با سامسونگ دکس فراهم شده بود؛ اما پرچمدار تازه می‌تواند از طریق USB مستقیما به کامپیوتر متصل شود. این را می‌توان قرینه‌ی قابلیت Your Phone ویندوز 10 توصیف کرد؛ ولی سرویس ارائه شده توسط سامسونگ، رابط کاربری یکپارچه‌ و پشتیبانی وسیع‌تری از سیستم عامل PC دارد.

به لطف سامسونگ DeX در گلکسی نوت 10 ، می‌توانید آپشن Link to Windows را انتخاب کرده و به ویندوز 10 متصل شوید تا بدون نیاز به اپ خاصی، نوتیفیکیشن های موبایل خود را روی نمایشگر کامپیوتر مشاهده کنید. البته این ایده‌ی تازه‌ای نیست؛ اما شما را از نگاه دائم به گوشی برای بررسی پیام‌های دریافتی و اعلان‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.

دیگر سازگاری ایجاد شده در ویندوز، امکان دریافت یا برقراری تماس تلفنی از PC است (البته هنوز مشخص نیست که آیا این امکان، محدود به گوشی های سامسونگ می‌شود یا تمام دستگاه‌های اندرویدی). اپ گالری سامسونگ اما برای آپلود عکس روی فضای ابری، متکی به OneDrive خواهد بود. با این اوصاف، گوشی و کامپیوتر شما به عنوان مکمل یکدیگر عمل خواهند کرد.