نوبیا زد 20

گوشی نوبیا زد 20 با نمایشگر دوگانه و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد

گوشی موبایل نوبیا زد 20 (Nubia Z20) همراه با نمایشگر دوگانه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید زد تی ای نوبیا بیشتر آشنا شوید.

سال گذشته نوبیا یک ریسک جذاب انجام داد: این شرکت از دو نمایشگر روی گوشی خود استفاده کرد که یکی از آن‌ها در جلو و دیگری روی قاب پشتی نقش بسته بود. این دیوایس نوبیا ایکس نام داشت و حالا نسل آن با نام نوبیا زد 20 معرفی شده است. مشخصات فنی آن هفته‌ی گذشته به بیرون درز پیدا کرده بود، اما حالا می‌توانیم به طور کامل با آن آشنا شویم.

نوبیا، برند زیر مجموعه زد تی ای ساعاتی پیش از گوشی پرچمدار جدید خود به نام Z20‌ رونمایی کرد. تراشه‌ی قدرتبخش آن اسنپدراگون 855 پلاس تازه معرفی شده است، تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و از همه جذاب‌تر دو نمایشگر برای استفاده دارد.

نوبیا زد 20

مشخصات فنی و قابلیت‌ها

برای جابجایی سریع بین اپلیکیشن‌ها، این دو نمایشگر می‌توانند به صورت مستقل کار کنند. صفحه نمایش پشتی همچنین به عنوان یک نمایشگر همیشه روشن نیز فعالیت خواهد کرد و می‌تواند در برخی بازی‌ها به عنوان نقشه از آن استفاده کرد. در راس بخش نرم افزاری گوشی جدید نوبیا، رابط کاربری Nubia UI 7.0 بر پایه‌ی اندروید 9 پای قرار دارد.

نوبیا زد 20

نمایشگر اصلی این گوشی، یک پنل 6.42 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع AMOLED با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و ئایین خود است و حفره یا بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای آن دیده نمی‌شود. به لطف نمایشگر 5.1 اینچی اچ دی پلاس AMOLED پشتی، شما می‌توانید از دوربین پشتی گوشی خود به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کنید که ایده‌ی جذابی به نظر می‌رسد.

سنسور دوربین اصلی این گوشی، سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX 585 همراه با لرزشگیر اپتیکال است، در حالی که سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابری نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین‌های این گوشی از فلاش LED دوگانه بهره می‌برند تا عکس‌های شما در شرایط نوری کم نیز روشن باشد. شما همچنین می‌توانید با این دوربین‌ها، ویدیوهای 8K با نرخ فریم 15fps ضبط کنید.

نوبیا زد 20

همانطور که گفته شد زیر قاب این گوشی، اسنپدراگون 855 پلاس قرار دارد که 6 یا 8 گیگ رم و 128 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 3.0 آن را همراهی می‌کنند. ظرفیت باتری این دیوایس 4000 میلی‌آمپر ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع 27 وات پشتیبانی می‌کند. دو اسکنر اثر انگشت در شاسی‌های کناری قاب گوشی قرار دارد، بنابراین همیشه می‌توانید از انگشتان سمت راست خود برای باز کردن قفل هر دو نمایشگر استفاده کنید. لبه‌های گوشی به لمس کاربران هم حساس هستند که می‌توانند عملکردهای مختلفی نظیر فراخوانی دستیار مجازی را ارائه کنند.

قیمت نوبیا زد 20

گوشی موبایل نوبیا زد 20 در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد. فروش جهانی این گوشی از ماه سپتامبر آغاز می‌شود. قیمت نسخه پایه این دیوایس با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه 497 دلار است. در اینجا نسخه‌ی دیگری با 8 گیگ رم و همین حافظه به قیمت 525 دلار و همین رم با 512 گیگ حافظه به قیمت 596 دلار نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. زد تی ای همون نوبیاست و گوشی های خود را با نام اختصاری نوبیا روانه بازار می‌کنه مثل هواوی که گوشیهاش با نام انر به بازار میفرسته

  2. این گوشی تقلید کامل از نو بیا که ساخت شرکت زد تی ای است می باشد این اولین بار همچین جور گوشی رو تولید کردند دقیقاً سال پیش

  3. خوش رنگ زده همشوونو