والپیپرهای سامسونگ گلکسی نوت 10

دانلود والپیپرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

والپیپرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مدتی پس از رونمایی رسمی برای دانلود منتشر شدند. این تصاویر پس زمینه دارای رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی هستند و به دلیل کیفیت بالا در تمامی گوشی های گلکسی قابل استفاده خواهند بود.

اخیرا سامسونگ از دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به صورت رسمی رونمایی کرد. سری نوت همانند سری گلکسی اس سامسونگ از جدیدترین سبک طراحی با صفحه نمایش لبه به لبه و یک حفره روی نمایشگر برای دوربین سلفی برخوردار است. مدتی پس از معرفی، والپیپرهای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نیز برای دانلود کاربران منتشر شدند. این والپیپرها حباب‌هایی به شکل حباب صابون را نشان می‌دهند که در تمام گزینه‌های رنگی نوت 10 و نوت 10 پلاس قابل دانلود هستند.

دانلود والپیپرهای سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

در حال حاضر 6 والپیپر با وضوح 3040×3040 پیکسل عرضه شده که یکی از آن دارای طرح سایه تیره است، این تصویر تیره بر روی صفحه نمایش امولد بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. این والپیپرها به دلیل کیفیت خود در سایر گوشی های گلکسی نظیر گلکسی اس 10 پلاس و نوت 9 به خوبی نمایش داده می‌شوند. در ادامه والپیپرهای گلکسی نوت 10 و نوت پلاس را مشاهده می‌کنید. اندازه این تصاویر برای لود سریع سایت کاهش یافته است، اما می‌توانید این والپیپرها را با کیفیت اصلی از اینجا دانلود کنید.