جک اس 4

نمونه اولیه جک اس 4 در محوطه شرکت کرمان موتور دیده شد

اخیرا تصاویری از نمونه اولیه جک اس 4 در شرکت کرمان موتور منتشر شد که نشان می‌دهد این کراس اوور چینی برای انجام تست‌های فنی و جاده‌ای وارد ایران شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات JAC S4 آشنا می‌شویم.

شرکت کرمان موتور با هدف انجام تست‌های فنی و تطبیق‌پذیری، خودرو جک اس 4 را به ایران آورده است. به احتمال زیاد این خودرو طی روزهای آینده با درج پلاک گذر موقت برای انجام آزمایش‌های فنی در جاده‌های کشور تردد خواهد کرد. جک اس 4 یک کراس اوور اقتصادی نسبتا لوکس در مدل فول آپشن محسوب می‌شود. این خودرو از زبان طراحی جدید شرکت چینی جک بهره می‌برد و نسبت به سایر خودروهای جک که در ایران حضور دارند، متفاوت خواهد بود.

مشخصات جک اس 4

جک اس 4

روی گلگیر خودرو جک اس 4 شاهد نماد توربو هستیم که نشان می‌دهد این خودرو از موتور توربو و تنفس طبیعی بهره خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که در خصوص خودرو جک S4 در سایت شرکت چینی جک وجود دارد، این کراس اوور چینی میان‌سایز از موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 118 تا 120 اسب بخار را تولید کند. همچنین این خودرو با موتور 1.5 لیتری توربو نیز به بازار عرضه می‌شود که قدرت تولیدی آن 147 تا 150 اسب بخار است. قدرت تولید شده از این موتورها توسط گیربکس 5 سرعته دستی و اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

جک اس 4

با بررسی تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که جک S4 از امکاناتی چون رادار نقطه کور، رادار خطی و دوربین 360 درجه بهره می‌برد که البته چنین امکاناتی در خودروهای نسبتا گران‌قیمت به امکاناتی عادی تبدیل شده است. شرکت کرمان موتور احتمالا طی هفته‌های آینده اطلاعات دقیق‌تری در خصوص تولید و عرضه این خودرو منتشر خواهد کرد. طی چند ماه قبل شاهد ورود خودروهای جک اس 7 و جک ای 60 توسط این شرکت به ایران بوده‌ایم، اما در خصوص عرضه آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

جک اس 4

از امکانات جک اس 4 می‌توان به فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی اندروید، صفحه آمپر تمام دیجیتال، رادار نقطه کور، سیستم تهویه دیجیتال لمسی، کامپیوتر سفری، تریم چرم مصنوعی، آینه‌های تاشو برقی، سیستم کنترل پایداری، گرمکن صندلی‌های جلو، کنترل سرعت در سراشیبی، در صندوق برقی، 6 کیسه هوا، سنسور نور و باران، کروز کنترل، سانروف، بدنه دو رنگ، دوربین 360 درجه، رادار خطی، حافظه داخلی سیستم صوتی، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده، ترمز پارک برقی، اتوهلد و کنترل شروع حرکت در سربالایی اشاره کرد. این خودرو از موتور 1.5 لیتر توربو با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متری بهره می‌برد و سیستم انتقال قدرت آن نیز گیربکس CVT و تیپ ترونیک مصنوعی خواهد بود. همچنین این خودرو دیفرانسیل جلو است.

گالری تصاویر جک S4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ماشین چینی خریدن هم برامون آرزو شده…. این ماشین قیمتش بالای ۲۸۰ میلیون هست….

  2. واو عالیه بهتر از این نمیشه

  3. وای چقد عالیه من ماشین جک و خیلی دوس دارم