نوکیا 7.2

گوشی‌های نوکیا 7.2 ٬ 6.2 و 5.2 در نمایشگاه IFA 2019 برلین معرفی می‌شوند

انتظار می‌رود اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه IFA 2019 برلین از گوشی‌های میان‌رده نوکیا 7.2 ٬ نوکیا 6.2 و نوکیا 5.2 پرده برداری کند. اما گوشی پرچمدار نوکیا 9.1 پیورویو چه زمانی معرفی خواهد شد؟

اچ ام دی گلوبال امسال قصد دارد چرخه‌ی زمانی معرفی محصولات خودش را تغییر دهد. انتظار می‌رفت گوشی نوکیا 6.2 در ماه فوریه و مدل 5.2 نیز در ماه ژوئن معرفی شوند٬ اما وارد ماه آگوست شده‌ایم و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. با این حال یک سایت وابسته به نوکیا خبر از معرفی این دو محصول در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

گرچه هنوز دعوتنامه‌های رسمی منتشر نشده است٬‌ اما اچ ام دی گلوبال ظاهرا قصد دارد در نمایشگاه IFA 2019 برلین که از 6 تا 11 سپتامبر (15 تا 20 شهریور) برگزار می‌شود حضور پیدا کند. بدیهیست که هیچ تضمینی برای معرفی گوشی‌های جدید نوکیا در این رویداد وجود ندارد٬ اما معمولا شرکت‌های بزرگ محصولات جدیدشان را با خود به برلین می‌آورند. به طور مثال ال جی سال گذشته برای نخستین بار گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در این رویداد معرفی کرد و سونی نیز هر ساله گوشی‌های جدیدش را به ایفا می‌آورد.

نوکیا 7.2

جزئیاتی از گوشی‌های نوکیا 7.2 ٬ 6.2 و 5.2 مشخص نیست

این احتمال وجود دارد که گوشی‌های جدید برند نوکیا که شامل دو مدل میان‌رده نوکیا 5.2 و 6.2 هستند٬ در این رویداد معرفی شوند. علاوه بر این٬ نوکیا 7.2 هم یکی دیگر از گوشی‌هاییست که کاندیدای معرفی در ایفا خواهد بود. اما از گوشی پرچمدار نوکیا چه خبر؟ گزارش شده است که گوشی نوکیا 9.1 پیورویو نیز احتمالا در زمانی بین ماه آگوست و سپتامبر معرفی می‌شود٬ اما به خاطر مشکلات توسعه‌ی دوربینش٬ احتمالا با دو ماه تاخیر روانه‌ی بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

هنوز نمی‌توانیم تایید کنیم که این گوشی پرچمدار نیز در IFA 2019 معرفی می‌شود یا خیر؛ در هر صورت ما اطمینان داریم که اچ ام دی گلوبال قصد رونمایی از چند دیوایس جدید را در این رویداد دارد و طی هفته‌های آینده دعوتنامه‌ی کنفرانس خود را نیز برای ما ارسال خواهد کرد.