مدیرعامل ایران خودرو

حساب بانکی مدیرعامل ایران خودرو مسدود شد

امروز شنبه 19 مرداد 98 در فضای مجازی تصویری منتسب به نامه بانک مرکزی به تمامی بانک‌های کشور منتشر شد که طبق آن بانک‌های سراسر کشور می‌بایست حساب بانکی مدیرعامل ایران خودرو را مسدود کرده و هیچ‌نوع خدمات بانکی به وی ارائه نکنند.

امروز تصویری تحت عنوان نامه بانک مرکزی به تمامی بانک‌های کشور در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن بانک‌ها باید حساب بانکی مدیرعامل ایران خودرو را مسدود کرده و هیچ نوع خدماتی بانکی به وی ارائه نکنند. گفتنی است ایران خودرو و سایپا در سال 97 با زیانی بیش از 14 هزار میلیارد ریال مواجه شده‌اند و بدهی این خودروسازان داخلی به قطعه‌سازان همچنان پرداخت نشده است.

مسدودسازی حساب بانکی مدیرعامل ایران خودرو

طبق تصاویر منتشر شده، شاهد متن دستورالعمل اداره دعاوی حقوق بانک مرکزی و حکم قضایی بازپرس شعبه 14 ناحیه 28 دادسرای عمومی و انقلاب در خصوص پرند مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو هستیم که در این نامه بانک مرکزی به تمامی بانک‌ها بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده است که طبق آن بانک‌های سراسر کشور می‌بایست کلیه حساب‌های هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را مسدود کرده و به وی هیچ‌گونه خدمات بانکی ارائه نکنند. در ادامه تصویر نامه منتسب به بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید. تاکنون شرکت ایران خودرو در خصوص این تصویر که در فضای مجازی کشور منتشر شده است، هیچ واکنشی نشان نداد.

مدیرعامل ایران خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خوبه حساباشو مسدود کردن احداقل کمتر میتونه دزدی کنه

  2. چرا چیشده مگه دزدی تو کاره بازم؟

  3. ولی اقتصاد کشور از هم میپاشه ها به زودی

  4. یه چیزی هست هردو با هم ؟؟