باتری‌ 6 هزار میلی‌ آمپر ساعتی

منتظر باتری‌ 6 هزار میلی‌ آمپر ساعتی در گوشی‌های سامسونگ باشید

احتمالا به زودی، شاهد مجهز شدن تعدادی از گوشی های هوشمند سامسونگ به باتری‌ 6 هزار میلی‌ آمپر ساعتی خواهیم بود. این باتری‌ ها، دوام گوشی های سامسونگ را شدیدا افزایش می‌دهند.

بر اساس تصویری که به تازگی از یک آزمایشگاه واقع در کره جنوبی فاش شده است، شایعه استفاده از باتری‌ 6 هزار میلی‌ آمپر ساعتی در گوشی های هوشمند آتی سامسونگ تایید می‌شود. انتظار می‌رود اولین گوشی سامسونگ مجهز به یک باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی گلکسی ام 20 اس به عنوان جایگزین سامسونگ گلکسی ام 20 باشد.

یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌ های اقتصادی کنونی بازار از نظر ظرفیت باتری، سامسونگ گلکسی ام 20 است. این گوشی دارای یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی بوده و به لطف داشتن مشخصات فنی معمولی، دوام باتری بسیار بالایی دارد. چندی پیش خبری درباره ارائه یک مدل جدید از این گوشی با یک باتری بزرگتر شنیده شد. این گوشی دارای شماره کد EB-BM207ABY و شماره مدل SM-M207F است.

بر اساس عکس‌های تازه فاش شده، ظرفیت باتری گوشی گلکسی ام 20 اس 22.45 وات ساعت است. با در نظر کارکرد آن در 3.85 ولت و انجام یک سری محاسبات، به رقم 5831 میلی‌ آمپر ساعت برای ظرفیت آن می‌رسیم که برای کاربران بیشتر قابل درک است.

اولین گوشی‌ های دارای باتری‌ 6 هزار میلی‌ آمپر ساعتی

به جز ظرفیت باتری، اطلاعات دیگری از گوشی گلکسی ام 20 اس در دسترس نیست. گفته می‌شود این گوشی همراه با دستگاه دیگری با نام گلکسی ام 30 اس رونمایی خواهد شد. متاسفانه زمان این اتفاق مشخص نیست، اما انتظار نداریم به سال 2020 موکول شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اگه به باطری باشه که گوشی انرجایزر 18 هزار امپر باطری داره.
    باید کیفیت داشته باشه

  2. اگه اینکارو کنه انقلاب کرده نقطه ضعف سامسونگ همین باتریاشه فقط ک شیامی و هواوی رو مردم ترجیح دادن اگع اینکارو کنه من میرم سمت سامسونگ بالاخره یکبار البته اگع بازم مشکل داغی نداشته باشه

  3. فوق‌العادست واقعا دمش گرم سامسونگ

  4. بعد از دوربین نوبت به باتری میرسه

  5. اوف 6 هزار تا
    پارسال 400 خودش ارزو بود

  6. که چی خب، وقتی گوشی کیفیت نداشته باشه به چه درد می خوره؟؟؟؟ چه باتری 6000 باشه چه 10000.