نمایشگر هواوی میت 20 پرو

نمایشگر هواوی میت 30 پرو دارای انحنای زیادی خواهد بود

انحنای نمایشگر هواوی میت 30 پرو از دو طرف در مقایسه با پرچمدار قبلی سری Mate افزایش پیدا می‌کند. این سبک طراحی سبب افزایش زیبایی گوشی هواوی میت ۳۰ خواهد شد.

هواوی میت 30 پرو تا کمتر از دو ماه دیگر رونمایی می‌شود. ویژگی‌های ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری منحصربه‌فرد این گوشی سبب شده شدیدا تشنه رونمایی آن باشیم. انتظار داشتیم این گوشی، اولین دستگاه مجهز به سیستم عامل تازه معرفی شده هارمونی او اس باشد، اما این افتخار نصیب تلویزیون هوشمند آنر ویژن شد. گفته می‌شود دستگاه بعدی مجهز به این سیستم عامل، هواوی میت 30 خواهد بود.

یکی از روش‌های افزایش زیبایی ظاهری گوشی های هوشمند، طراحی منحی نمایشگرهای آ‌ن‌ها است، هر چند به قیمت کاهش توان آن‌ها در برابر ضربه و فشار منجر شود. بعد از سال‌ها استفاده از این نمایشگرها در تعداد زیادی از گوشی های هوشمند پرچمدار، اکنون می‌دانیم آن‌ها در عمل، کاربرد خاصی ندارند و حتی یک سری مشکل همچون بازتاب غیر ضروری نور و عدم نمایش صحیح محتوا در حاشیه‌ها را نیز به وجود می‌آورند. از افزایش قیمت گوشی به خاطر طراحی خاص نمایشگر نباید غافل شد. با این حال، نه تنها هواوی قصد ندارد از این ایده نه چندان کاربردی دست بردارد، بلکه احتمالا، میزان انحنای نمایشگر هواوی میت 30 پرو را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

تصویر محافظ نمایشگر هواوی میت 30 پرو

محافظ نمایشگر هواوی میت 30 پرو

چند روز پیش، اوپو از گوشی هوشمندی با نمایشگر آبشاری و لبه‌های به شدت خمیده پرده برداشت. شدت انحنای صفحه نمایش این گوشی به اندازه‌ای است که به طور کامل روی دو لبه کناری دستگاه کشیده شده و هیچ فضایی برای قرارگیری دکمه‌های فیزیکی روی لبه‌های کناری باقی نمی‌گذارد. بر اساس تصاویری که به تازگی از محافظ صفحه نمایش هواوی میت 30 پرو منتشر شده است، انحنای صفحه نمایش این گوشی نیز تقریبا به اندازه گوشی تازه معرفی شده اوپو خواهد بود.

محافظ نمایشگر هواوی میت 30 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بیفته زمین خورد میشه

  2. وای چقد خوشگله😍😍