اپل

اپل برای کشف شکاف امنیتی یک میلیون دلار جایزه می‌دهد

اپل با هدف افزایش امنیت محصولات خود برای کشف باگ و شکاف امنیتی در سیستم عامل‌های واچ او اس، آی کلود، تی وی او اس و مک او اس یک میلیون دلار جایزه می‌دهد.

شرکت اپل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برنامه جدیدی را با هدف کشف باگ‌ها و شکاف‌های امنیتی در نظر گرفته است که به واسطه آن افراد متخصص در این حوزه می‌توانند شکاف‌های امنیتی در واچ او اس، آی کلود، تی وی او اس و مک او اس را کشف کنند. طبق اعلام شرکت اپل گوشی های آیفونی به شکل رایگان به کارشناسان امنیتی داده می‌شود تا بتوانند پیش از هکرها شکاف‌های امنیتی را پیدا کنند و شرکت اپل نیز بتواند این مشکلات را رفع سازد.

جایزه 1 میلیون دلاری اپل برای کشف باگ

Apple برنامه کشف شکاف‌های امنیتی در گوشی های آیفون را از اوایل هفته گذشته اعلام کرد. چنین برنامه‌ای از سال 2016 توسط اپل ارائه شده است، اما اپل برای اولین بار چنین برنامه‌ای را در سیستم آی او اس گسترش می‌دهد. در این برنامه اگر کارشناسان بتوانند در پلتفرم‌هایی به جز iOS شکاف‌های امنیتی را کشف کنند، جایزه 200 هزار دلاری را از آن خود خواهند کرد. البته اگر کارشناسان قادر باشند شکاف‌های امنیتی را پیدا کنند که هکرها به واسطه آنها می‌توانند بدون دسترسی فیزیکی به دستگاه آیفون یا آیپد نفوذ کنند، جایزه 1 میلیون دلاری را به دست خواهند آورد. همچنین برای کشف شکاف‌هایی که به هکرها اجازه می‌دهد به کل اطلاعات کاربر دسترسی پیدا کنند نیز جایزه‌ای 500 هزار دلاری اهدا می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من دوس داشتم یه هکر بشم ولی ببینیم قسمت چی میخواد هر چی خدا بخواد همون میشه

  2. منم دلم میخواد میتونستم هک یاد بگیرم ولی ببینم قسمت چی میخواد هر چی خدا بخواد همون میشه هک کلاه سفید کدا دوس دارم پلیس میشدم

  3. جایزش خیلی خوبه

  4. من یه “حفره” امنیتی کشف کردم چطور جایزمو دریافت کنم؟ :))

  5. وای خوشبحال کسی ک مغزشو داره

  6. یک میلیون دلار اصلا کم نیستا