زمان معرفی وان پلاس 7 تی پرو

زمان معرفی وان پلاس 7 تی پرو (OnePlus 7T Pro) مشخص شد

یکی از افشاگران مشهور زمان معرفی وان پلاس 7 تی پرو (OnePlus 7T Pro) را اعلام کرده و در کنار آن به برخی از مشخصات و ویژگی‌های مهم این گوشی اشاره کرده است.

وان پلاس از سال 2016 تا به حال معمولا گوشی‌های برند T خود را چند ماه پس از عرضه نسخه‌ی معمولی آن‌ها عرضه می‌کند و امسال نیز تغییری در این رویه وجود نخواهد داشت. گوشی سال 2019 آن‌ها که نسخه‌ی جدیدتر گوشی وان پلاس 7 پرو خواهد بود، می‌تواند وان پلاس 7 تی پرو نام داشته باشد. ما به تازگی اطلاعاتی تازه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دیوایس و البته زمان معرفی وان پلاس 7 تی پرو را به دست آورده‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

زمان معرفی وان پلاس 7 تی پرو

یکی از افشاگران حوزه فناوری به نام Max J معتقد است که این گوشی سه شنبه 15 اکتبر (23 مهر 98) معرفی خواهد شد. سال گذشته وان پلاس دوازده روز رونمایی از وان پلاس 6 تی را به عقب انداخت، اما امسال این تاخیر وجود نخواهد داشت و گوشی جدید سری T این شرکت را در اواسط اکتبر ملاقات خواهیم کرد.

از آنجایی که این دیوایس در رده‌ی پرچمداران است، می‌تواند ارائه کننده‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام با حداقل 6 گیگ رم و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی باشد. البته مطابق انتظار یک نسخه‌ی قدرتمندتر با 12 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. عکس‌های به بیرون درز کرده از این گوشی تفاوت زیادی را در طراحی این گوشی نسبت به وان پلاس 7 پرو نشان نمی‌دهد. انتظار می‌رود وان پلاس 7 تی پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی Fluid AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتزی و یک دوربین پاپ آپ بهره‌مند باشد. یک ماژول دوربین سه گانه نیز در قاب پشتی حضور خواهد داشت که احتمالا وان پلاس از سنسورهای بهبود پیدا کرده‌تری در آن استفاده کند.

در انتها باید به حضور یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی برای انرژی رسانی به گوشی و حضور اندروید 10 کیو همراه رابط کاربری Oxygen OS در راس بخش نرم افزاری این دیوایس اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. به نظر من یکی از قوی ترین گوشی‌های مکن بازار به خصوص اینکه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس باشه

  2. کی میتونه بخره حالا

  3. خوبه امسال تاخیر نداره