گوشی های گیمینگ

گوشی های گیمینگ بهتر و قوی‌تر هستند یا گوشی های پرچمدار؟ (گجت تی وی)

آیا گوشی های گیمینگ بهتر از گوشی های پرچمدار هستند؟ در این مطلب عملکرد سخت افزاری این گوشی‌ها را با هم مقایسه کرده‌ایم تا ببینیم کدام‌یک قدرتمندتر هستند.

این روزها بازی های موبایلی بسیار محبوب شده‌اند و روز به روز شاهد ارتقای گرافیک و گیم پلی بازی‌ها هستیم. به همین دلیل شرکت‌های مختلف سازنده گوشی های هوشمند تلاش می‌کنند در سبد محصولات خود، گوشی های گیمینگ را نیز جای بدهند و علاقه‌مندان به بازی های موبایلی را راضی کنند. گوشی های گیمینگ از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند و در آنها تلاش می‌شود از سیستم خنک‌کننده خوبی نیز استفاده شود. ریزر فون، شیائومی بلک شارک، نوبیا رد مجیک و ایسوس روگ فون چند مدل مطرح از میان گوشی های گیمینگ هستند.

در مقابل تمام شرکت‌های سازنده اسمارت فون‌ها، گوشی های قدرتمندی را به عنوان پرچمداران خود به بازار عرضه می‌کنند. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که گوشی های پرچمدار و گیمینگ چه تفاوتی با یکدیگر دارند. آیا گوشی های گیمینگ از گوشی های پرچمدار بهتر هستند؟ کدام‌یک از آنها سخت افزار قوی‌تری دارند؟

اکنون در گجت تی وی به این سوال پاسخ داده‌ایم و برای این کار به سراغ دو گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 (Xiaomi Black Shark 2) و زد تی ای نوبیا رد مجیک 3 (ZTE Nubia Red Magic 3) و گوشی های پرچمداری مانند سونی اکسپریا وان (Sony Xperia 1)، وان پلاس 7 (OnePlus 7) و هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) رفته‌ایم و تست‌هایی را روی آنها انجام داده‌ایم. در ادامه با تماشای ویدیوی زیر می‌توانید متوجه شوید که گوشی های گیمینگ قوی‌تر هستند یا گوشی های پرچمدار.

ویدیوی مقایسه عملکرد گوشی های گیمینگ و پرچمدار