واکسن سرطان

نخستین واکسن سرطان تولید شد

شرکت آمریکایی مورفوجنسیس توانست نخستین واکسن سرطان را تولید کند. این واکسن قادر است سلول‌های سرطانی را برای سیستم ایمنی بیمار آشکار سازد.

شرکت آمریکایی مورفوجنسیس که یک شرکت کوچک در حوزه توسعه و تحقیقات ژن و سلول‌‌های درمانی محسوب می‌شود، توانست برای درمان سرطان واکسن ویژه‌ای را بسازد. این واکسن توانایی این دارد تا سلول‌های سرطانی را برای سیستم ایمنی بیمار آشکار کرده و درمان سرطان را امکان‌پذیر کند. البته این واکسن در حال حاضر در مرحله آزمایش‌های بالینی است.

جزئیات واکسن سرطان

این واکسن با نام ImmuneFx شناخته می‌شود و قادر است به نوعی سیستم ایمنی بدن را آموزش دهد تا به راحتی سلول‌های سرطانی را شناسایی کند و آنها را نابود سازد. سیستم ایمنی بدن به دلیل سرعت بالای جهش و تغییر سلول‌های سرطانی برای شناسایی و تشخیص موقعیت آنها با مشکل مواجه می‌شود، اما واکسن ImmuneFx به واسطه ژن و سلول درمانی به سلول‌های سرطانی فشار می‌آورد تا یک آنتی ژن خاص باکتریایی را بر روی سطح خود ایجاد کنند که چنین موضوعی باعث می‌شود سیستم ایمنی بدن آنها را به آسانی شناسایی کند. در این فرایند سیستم ایمنی بدن بیمار قادر است بدون هر گونه اشعه، شیمی درمان و سایر روش‌هایی که عوارض زیادی را به همراه دارند، سلول‌های سرطانی را نابود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. آفرین بهشون واقعا خب خیلی خوبی بود

  2. درود به این شرکت آمریکایى کار فوق‌العاده اى بى نظیرى انجام دادن واقعا دست مریزاد

  3. دمشون گرم بابا ایولا دارن

  4. معلومه اونا پیشرفتن ما فقط میتونیم تقلید کنیم

  5. باز هم خدمت و اختراعی از بلاد کفر…
    اینا دشمن بشرن و فقط مسئولین ما بفکر دنیا و مردم هستن…مسئولینی دزد و بی مسئولیتی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشون و اعراب عربی هستن

  6. دمشون گرم همه چیزشونو وقف درمان راه های بیماری انسان میکنن