ال جی وی 50

ال جی دو نام تجاری V60S و K50S را پیش از رویداد IFA 2019 به ثبت رساند

دو نام تجاری V60S و K50S توسط ال جی به تازگی به ثبت رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد باید در نمایشگاه IFA 2019، منتظر رونمایی دو گوشی ال جی وی 60 اس و ال جی کا 50 اس باشیم.

ال جی جی 8 اس، چند ماه بعد از گوشی ال جی جی 8، به عنوان مدلی تقلیل یافته نسبت به آن معرفی شد. اگرچه اندازه نمایشگر در این مدل از 6.1 اینچ در ال جی جی 8 به 6.2 اینچ رسیده، اما رزولوشن آن از کیو اچ‌دی، به فول اچ‌دی کاهش یافته است. مجهز شدن به اسپیکرهای استریو یکی از نقاط قوت مدل جدید به شمار می‌رود، اما کاهش توان سیستم شارژ سریع، بیشتر جلب توجه می‌کند.

ال جی جی 8 اس در بخش دوربین، پیشرفت‌ها و پسرفت‌هایی به خود دیده است. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این، مدل S پرچمداران ال جی، همواره پیشرفته‌تر از مدل پایه بوده است. به عنوان نمونه می‌توان به ال جی وی 30 اس اشاره کرد. روال اخیر ال جی نشان می‌دهد از روی پسوند S نمی‌توان به پیشرفته‌تر بودن یا تقلیل یافتن مدل‌های دارای آن در مقایسه با مدل‌های عادی پی برد. به همین دلیل اکنون قادر به ارزیابی محصولات آتی این شرکت با نام تجاری V60S و K50S نیستیم. این دو نام تجاری به تازگی توسط ال جی به ثبت رسیده و انتظار داریم گوشی‌های هوشمند مربوط به آن‌ها در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شوند.

معرفی گوشی‌های با نام تجاری V60S و K50S در IFA 2019

پیش از این می‌دانستیم گوشی هوشمند ال جی وی 60 در نمایشگاه IFA  سال جاری معرفی خواهد شد، اما اکنون، به عرضه این گوشی در دو مدل پی برده‌ایم. همانند ال جی وی 50، این دو گوشی نیز از نمایشگر ثانویه پشتیبانی می‌کنند. اگرچه درباره ال جی وی 60 و مدل S آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما بدون شک، در مقایسه با ال جی وی 50، بهبودهای سخت افزاری قابل توجهی خواهد داشت.

نام تجاری V60S

ال جی کا 50 یک گوشی پایین‌رده بوده و حتی روی کاغذ، چیز زیادی برای عرضه در چنته ندارد. به همین دلیل انتظار داریم مدل S آن پیشرفت‌های سخت افزاری قابل توجهی به خود ببیند.