رضوانی تانک 2020

رضوانی تانک 2020 به صورت رسمی معرفی شد

رضوانی تانک 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو به عنوان قوی‌ترین شاسی بلند تولیدی جهان شناخته می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

اخیرا شرکت رضوانی با منتشر کردن یک تیزر برای معرفی رسمی رضوانی تانک مدل 2020 اطلاع‌رسانی کرد و حالا شاهد معرفی رسمی این شاسی بلند بسیار قدرتمند هستیم. نسل قبلی این خودرو طبق پلتفرم قبلی جیپ JK طراحی شده بود، اما رضوانی تانک 2020 از پلتفرم نسل جدید رانگلر JL بهره گرفته که می‌توان این تغییر را جزو مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تغییرات نسبت به نسل قبل دانست. هرچند قیمت یک رانگلر مدل معمولی حدود 30 هزار دلار است، اما برای خرید رضوانی تانک مدل 2020 می‌بایست مبلغی بیش از این بپردازید. این خودرو در هفته اتومبیل مونتری رونمایی خواهد شد و مشتریانی که آن را اخیرا پیش‌خرید کرده بودند از هفته آینده این خودرو را تحویل خواهند گرفت. رضوانی نسل جدید تانک را به صورت فرمان راست نیز تولید خواهد کرد.

مشخصات رضوانی تانک 2020

رضوانی تانک 2020

شرکت رضوانی این خودرو را در سه مدل مختلف به بازار عرضه خواهد کرد که قیمت ارزان‌ترین مدل آن یا همان مدل پایه حدود 155 هزار دلار خواهد بود. این خودرو به صورت استاندارد از یک موتور 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 285 اسب بخار تولید کند، اما مشتریان این خودرو می‌توانند موتورهای 3 لیتری V6 دیزلی با قدرت 285 اسب بخار و موتور 6.4 لیتری V8 همی با قدرت 500 اسب بخار را سفارش دهند. در کنار این موتورها، یک موتور 4 سیلندر توربو با قدرت 285 اسب بخار نیز عرضه می‌شود، اما این موتور فقط برای مدل‌های صادراتی این خودرو در نظر گرفته شده است.

رضوانی تانک 2020

رضوانی این خودرو را در مدل نظامی (Military Edition) نیز به بازار عرضه خواهد کرد که قیمت آن 295 هزار دلار خواهد بود. رضوانی برای این خودرو موتورهای V6 دیزلی با قدرت 285 اسب بخار و V8 همی با قدرت 500 اسب بخار ارائه می‌کند. مدل سوم و بالاترین مدل این خودرو همان تانک X است که از یک موتور قدرتمند 6.2 لیتری V8 چلنجر دیمن بهره می‌برد که البته شرکت رضوانی موتور آن را توسعه داده است و اکنون می‌تواند قدرتی معادل 1000 اسب بخار و گشتاور 1180 نیوتن‌متر ارائه کند. با این قدرت خارق‌العاده می‌توان به این خودرو لقب قوی‌ترین شاسی بلند تولیدی جهان را اختصاص داد. گفتنی است مشتریان می‌توانند این موتور را برای مدل نظامی نیز سفارش دهند. قیمت تانک X از 349 هزار دلار شروع می‌شود.

رضوانی تانک 2020

شرکت رضوانی در کنار اعمال تغییرات فنی برای ظاهر بیرونی آن نیز تغییراتی چون چراغ‌های جلو و عقب جدید را در نظر گرفته است. همچنین شاهد تغییر نحوه باز شدن درهای این خودرو از حالت موسوم به خودکشی به روش معمول هستیم. در داخل کابین نیز شاهد تغییراتی چون استفاده از چرم‌ها و دوخت‌ها در رنگ‌های مختلفی هستیم که مشتریان می‌توانند در هنگام خرید نوع و رنگ آنها را به صورت سفارشی تغییر دهند. رضوانی در وسط داشبورد یک نمایشگر 7.9 اینچی در نظر گرفته است که سیستم اطلاعاتی سرگرمی را ارائه می‌دهد و از قابلیت‌هایی چون کارپلی و گوگل مپ نیز بهره می‌برد.

رضوانی تانک 2020

مشتریان در هنگام خرید می‌توانند برای رضوانی تانک 2020 آپشن‌های متعددی چون سیستم دید در شب گرمایی با قیمت 6 هزار و 500 دلار، زیرپایی‌های جانبی اتوماتیک با قیمت 2 هزار و 500 دلار، دوربین‌های جانبی با قیمت 850 دلار، باک سوخت اضافی به قیمت 7 هزار و 500 دلار، بسته نورپردازی داخلی به قیمت 2 هزار و 500 دلار، کابین پوشیده از چرم با قیمت 7 هزار و 500 دلار و امکانات دیگری نظیر گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها را سفارش دهند.

رضوانی تانک 2020

همانند محصولات رولزرویس، شرکت رضوانی برای محصول جدید خود آپشن طرح روکش سقف ستاره‌ای را به قیمت 6 هزار و 250 دلار عرضه می‌کند. اگر مشتریان آپشن سیستم صوتی فوکال به قیمت 12 هزار و 500 دلار را سفارش دهند قیمت مدل تانک X به 400 هزار دلار می‌رسد. رضوانی با هدف افزایش قابلیت‌های آفرودی این خودرو سیستم تعلیق FOX را به قیمت 12 هزار و 500 دلار به مشتریان عرضه می‌کند.

امکانات مدل نظامی برای روز رستاخیز

رضوانی تانک 2020

مدل نظامی رضوانی تانک 2020 را می‌توان یک خودرو برای روز رستاخیز همانند فیلم‌های علمی و تخیلی دانست. این مدل از امکانات عجیب و خارق‌العاده‌ای چون ماسک‌های گاز، حفاظت بالستیک، زره ضد گلوله، رادیاتور زرهی، لاستیک‌های پنچرروی نظامی، دستگیره درهای الکتریکی، محافظ مواد منفجره در کف خودرو، چراغ گردان و چشمک‌زن، باک سوخت خودترمیم شونده و جعبه کمک‌های اولیه بهره می‌برد. مشتریان این مدل می‌توانند سیستم محافظت در برابر پالس‌های الکترومغناطیسی (EMP) را نیز با قیمت 2 هزار و 500 دلار خریداری کنند که به نوعی این خودرو را در برابر جنگ هسته‌ای آماده می‌کند.

فریس رضوانی، مدیرعامل شرکت رضوانی در خصوص محصول جدید خود عنوان کرد:

مدل 2020 تانک استایلی جذاب، سواری راحت و کابین لوکس را در کنار قدرتی برابر با 1000 اسب بخار ارائه می‌دهد. همه این ویژگی‌ها در کنار ویژگی ضد گلوله بودن آن بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این خودرو می‌تواند برای کارهای روزمره نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین نسل جدید تانک را می‌توان قدرتمندترین شاسی بلند تولیدی جهان دانست.

گالری تصاویر رضوانی تانک 2020